
Sitten se asia:
Minkälaisia RESISTANSSEJA saatte kun mittaatte sähkömoottorin/mikä sen pitäis olla?
Itsellä kiinni olevasta irtoaa 0,7-0,8ohmia joka vois meinata moottorin käämit oikosulussa??
Varaosista löyty moottori josta mittasin 2,5ohmia joka voi olla oikein koska moottorissahan on metritolkulla kupari johdinta jossa on aina ominais resistanssi?
Auttakaa tyhmää

Eli paljonko startti moottorin resistanssi sen navoista mitattuna pitäis olla? (ei johdon päistä)
Sit olenko nyt ymmärtänyt oikein että mulla on jossain oikosulku vai miks akussa tippuu jännite silmissä vilisten? Toisaalta onhan siellä h4 polttimo (55w??) jolloin se jo syö virtaa I=P:U 4,5a ja mitä muuta siel on parkki polttimo, johtimien resistanssit, syöks ne pa säätimet jottain "tyhjäkäynti" virtaa?
Vaivaa kovasti tuo asia


Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram