
Mut ois tietysti kiva jos joku kieltä taitava selventäisi asian.

Mut rieskasta näkkileipään, ihmettelen kyl miks porukka haukkuu riejun kestävyyttä ku itel ei oo ollu mitään ongelmia ja en usko et niit tuleekaan,.
--JK-- kirjoitti:Mistä sää tollasia tietoja sait ?vaikka en ite ranskaa osaa paskan vertaa niin jotenki teksti antaa mun mielestä olettaa et siin on edelleen sama moottori kuin yamahan xt 125:ssa:((Pratiquement toutes les motorisations sont fournies par Yamaha (ces moteurs que l'on retrouve notamment sur les XT125R et X chez le constructeur japonais))...
Kallee_ kirjoitti:no jeejeejejejejejejejeejej miten liittyy aiheeseen? sachseille on oma topicwaille kirjoitti:onko oikeesti vaa 7.5kw? ostakaa pojat mieluummi sachs!(11.2kw) 20l tankki ja pääsee tappinurinki ajamalla n.500km. ja ledivalot sun muut ja ei niin lelun tuntune:D
waille kirjoitti:Kallee_ kirjoitti:no jeejeejejejejejejejeejej miten liittyy aiheeseen? sachseille on oma topicwaille kirjoitti:onko oikeesti vaa 7.5kw? ostakaa pojat mieluummi sachs!(11.2kw) 20l tankki ja pääsee tappinurinki ajamalla n.500km. ja ledivalot sun muut ja ei niin lelun tuntune:D
joo sori en ollut tuolloin ihan täysin järjissäni:d
-Rico- kirjoitti:Rieju RS2 125 Matrix
The small Spanish house which proposes a whole range
of 125 energy of the trail of leisure to the
roadster, seems to have the wind in poop. Practically
all the motorizations are provided by Yamaha (these
engines which one finds in particular on the XT125R
and X in the Japanese manufacturer). Courageous and
reliable, these one-cylinder with air cooling comes
from the factory Yamaha de Manaus in Brazil. Rieju
had already presented in 2006 the RS2 125, a machine
appreciated for its level of equipment and its
captivating lines. With the 125 Matrix, the
manufacturer of Girona pushes a little further still
the racing spirit from its RS2 to the top of range,
mainly because of equipment of quality. Notice a
little: reversed fork Showa diam. 35 mm, adjustable
back shock absorber with bottle separated, disc of
brake before diam. 280 mm with clamp with double
piston, carburizing Mikuni VM diam. 20 mm... The list
is long but the weight of the unit just higher than
100 kg! With this are Rieju Matrix, more than the
power, the pleasure of piloting and happiness to have
a "beautiful object" certainly the best arguments to
justify the 3 000? claimed by this beautiful Spanish.
Available in March 2007, it is proposed in yellow and
black or green and black...:)
Jos juku jaksas suomentaa:D
NiXu kirjoitti:Paljos äidinkieli