RSXX kirjoitti:Mangeetto ongelma, puuttuu se muteri joka pitää magneeton läjässä, minkä kokoinen mahtaa olla, mistä saa ?
Siinä ilkee pulma

magen kirjoitti:Onhan niitä vaikka mite. Kiertarin kummiskii päissä; kytkimessä on sitten 2; vaihteistossa taas vetoakselilla 4 ja kytkinakselilla 2.
Lisätkää toki jos oon unohtan jotai konkreettista.
magen kirjoitti:Onhan niitä vaikka mite. Kiertarin kummiskii päissä; kytkimessä on sitten 2; vaihteistossa taas vetoakselilla 4 ja kytkinakselilla 2.
Lisätkää toki jos oon unohtan jotai konkreettista.
JGGA kirjoitti:ehkä ensin kannatais kattoo vaan että tasapaino akseli on oikein asenettu (kampura ylhäällä,akselin paino alhaalla) ennen ku rupee laakereita kattelee..
SCR kirjoitti:JGGA kirjoitti:ehkä ensin kannatais kattoo vaan että tasapaino akseli on oikein asenettu (kampura ylhäällä,akselin paino alhaalla) ennen ku rupee laakereita kattelee..
Pystyyks sitä kattoo ilman et avaa lohkoja? Ja otin tossa jo sylinterin irti, niin mitään klappia ei laakereissa ollu mutta kierokanki klappas sivuttaissuuntaan aika paljon, eihä sen kuuluis ollenkaa liikkua vai onks tää joku erikoistapaus? mut en usko että se sitä tärinää aiheuttaa joten vika on varmaankin muualla. Et misäpäin se tasapainoakseli on et pistänks suoraa vaa lohkot erillee??
JGGA kirjoitti:SCR kirjoitti:JGGA kirjoitti:ehkä ensin kannatais kattoo vaan että tasapaino akseli on oikein asenettu (kampura ylhäällä,akselin paino alhaalla) ennen ku rupee laakereita kattelee..
Pystyyks sitä kattoo ilman et avaa lohkoja? Ja otin tossa jo sylinterin irti, niin mitään klappia ei laakereissa ollu mutta kierokanki klappas sivuttaissuuntaan aika paljon, eihä sen kuuluis ollenkaa liikkua vai onks tää joku erikoistapaus? mut en usko että se sitä tärinää aiheuttaa joten vika on varmaankin muualla. Et misäpäin se tasapainoakseli on et pistänks suoraa vaa lohkot erillee??
jep eli kytkin koppa vain irti ja tasapaino akselin ratas on se ylin musta muoviratas joka on kiinni kampiakselin päässä olevassa mustassa muovirattaassa. lukko sokka pois tp-akselin rattaasta ja ratas pois,pyöräytä vapaasti akseli ympäri niin et paino asettuu alas ja käännä kampiakseli yläkuolokohtaan, sit ratas kiinni,läjään ja menoksi. on mulla noita remontti kuviakin jos tarviit vaikka mailiin ni voi selventää asiaa, mutta ei pitäs olla paria tuntia isompi homma.