Kaasarit

kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 16.4.2010 14:43

Sitä säädetään sitä kohoa taivuttelemalla siitä kohtaa kun se on kiinni neulassa. Puhaltele bensaletkuun ja heiluta kohoja niin tajuat ehkä.
vesku-R125
Pyörä:
yamaha YZF-R125
Liittynyt:
8.7.2008 17:10

ViestiKirjoittanut vesku-R125 » 16.4.2010 18:48

CylinderHead kirjoitti:Sitä säädetään sitä kohoa taivuttelemalla siitä kohtaa kun se on kiinni neulassa. Puhaltele bensaletkuun ja heiluta kohoja niin tajuat ehkä.

no kyllähän tuo helpotti ylenpalttiseen vuotoon mutta nyt pätkii kiihdyttäessä ja röpeltää... lieko vika sitten muualla jo nyt
nikz_
Pyörä:
Derbi senda 125
Liittynyt:
3.5.2008 21:34

ViestiKirjoittanut nikz_ » 16.4.2010 19:32

miten pitää säätää kaasaria, jos toimii paremmin ilman putsaria=? putsarina toimii stage vaahtomuovisuodatin.. 135 ja 150 suuttimet kokeiltu.. tekee samaa silti.. ja neulaa nostettu/laskettu
rengasrauta
Liittynyt:
4.1.2009 14:48

ViestiKirjoittanut rengasrauta » 17.4.2010 12:49

Minkälaista neulaa ja pääsuutinta käytätte 125 exc -06?
Lazyzombie
Pyörä:
Honda NSR 125cc, Fude 50cc
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
1.7.2008 21:10

ViestiKirjoittanut Lazyzombie » 18.4.2010 22:44

Omas nsrräs yhtäkkiä ku pysähdyin kesken ajon nii alko tulla bensaa kaasarin ylivuotoletkusta ku esterin perseestä ja pyörä booas ja sammu ja ei käynnistyny enään ja bensaa tuli vaan ihan helvetisti ylivuotoletkusta.
Mikähän on vika?
TNT tuning is a crime
twemu
Pyörä:
Aprilia RS -02
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
18.4.2010 15:17
Aprilia RS -02

ViestiKirjoittanut twemu » 19.4.2010 16:11

Oisko kellään tietoa Aprilia RS vakiokaasarin säätöarvoista? Männän vaihdon yhteydessä puhistin kaasarin ja ilmaruuvi oli 2.5 kierrosta auki, eikö se ole hiukan liikaa vai?
Ja semmonen ongelma tuli ku kasasin pyörän että alakierrokset ei meinaa toimia, pitää herkutella kierrokset 4-5k+ TAI imun avulla nostaa, hiukan liikaa kaasua ja sammuu ellei päästä kaasua kokonaan pois.

Täysin vakio pyörästä kyse.

P.S. kaikki ruuvit mutterit letkut ja härpäkkeet on oikeilla paikoilla.
Andhu
Pyörä:
Dt 125
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
28.2.2007 15:37

ViestiKirjoittanut Andhu » 19.4.2010 21:13

Lazyzombie kirjoitti:Omas nsrräs yhtäkkiä ku pysähdyin kesken ajon nii alko tulla bensaa kaasarin ylivuotoletkusta ku esterin perseestä ja pyörä booas ja sammu ja ei käynnistyny enään ja bensaa tuli vaan ihan helvetisti ylivuotoletkusta.
Mikähän on vika?


Neulaventtiilissä on jotain roskaa tai kohoissa hämminkiä.
L-MN
Liittynyt:
6.4.2010 22:29
Suuttimet

ViestiKirjoittanut L-MN » 20.4.2010 20:36

Moro!

Minkäkokoista suutinta Aprilia RS:n Dellorto VHST28:aan? Tyhjäputki on eli tt-säädöt pitäisi laittaa. Tietopankissa pääsuutin 180-200, huollossa sanoivat että 135 ? Kokemuksia ? Ehdotuksia ? 132 oli nyt vakiona, joten 135 taitaa olla aivan liian pieni tt:nä.

Miten tyhjäkäyntisuutin ?

EDIT: 190 pelaa nyt hyvin, tyhjäkäyntisuuttimen kanssa lähden kokeilemaan 45.
tipsu-
Pyörä:
KX&RS
Paikkakunta:
Joutseno
Liittynyt:
28.7.2006 19:46

ViestiKirjoittanut tipsu- » 22.4.2010 17:28

Husse röpöttää vähäsen keskikierroksilla,neulan asento laihimmillaan,mitä säätämään seuraavaksi? Tyhjäkäynti suutin?
Tsek!
Decide
Pyörä:
Paddock!
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
21.2.2008 12:36

ViestiKirjoittanut Decide » 22.4.2010 23:16

Pääsuutin pienemmäks.

Tosin saa se vähän röpöttää, ei näitä tasakaasulla ajeta.
http://www.moottorit.net Nelipyöräisten keskustelupaikka!
tipsu-
Pyörä:
KX&RS
Paikkakunta:
Joutseno
Liittynyt:
28.7.2006 19:46

ViestiKirjoittanut tipsu- » 23.4.2010 10:55

ei ajetakkaa=D mut ärsyttävä ajaa sitä satasta ku just röpöttää siinä,mut joo pitää kokeilla tota suutinta,kiitos.
Tsek!
Tomide
Pyörä:
Masai 150cc
Paikkakunta:
Vantaa/hakunila
Liittynyt:
11.5.2009 18:51

ViestiKirjoittanut Tomide » 23.4.2010 11:43

alan olemaan hieman pihalla. Eli röpöttää kiihdyttäessä n. puolikaasulla hetken ja sit lähtee ottaa kierroksia ja putki paukahtelee moottorijarrutuksessa? Olen vaihtanut pääsuutinta 102,5 -> 105 ja tk-suutinta 17,5->20, mistä mahtaa kiikastaa? Neula toisiksi laihimmalla.
käänks
Pyörä:
MX 125 s2 replica MYYNNISSÄ
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
21.5.2008 18:36

ViestiKirjoittanut käänks » 24.4.2010 1:14

Tomide kirjoitti:alan olemaan hieman pihalla. Eli röpöttää kiihdyttäessä n. puolikaasulla hetken ja sit lähtee ottaa kierroksia ja putki paukahtelee moottorijarrutuksessa? Olen vaihtanut pääsuutinta 102,5 -> 105 ja tk-suutinta 17,5->20, mistä mahtaa kiikastaa? Neula toisiksi laihimmalla.


Oot vaihtanu pääsuutinta isommaks vaikka röpöttää? :nörtti:
Aprilia MX 125 kuvat

Olis mäksä myynnissä!
twemu
Pyörä:
Aprilia RS -02
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
18.4.2010 15:17

ViestiKirjoittanut twemu » 24.4.2010 20:31

twemu kirjoitti:Oisko kellään tietoa Aprilia RS vakiokaasarin säätöarvoista? Männän vaihdon yhteydessä puhistin kaasarin ja ilmaruuvi oli 2.5 kierrosta auki, eikö se ole hiukan liikaa vai?
Ja semmonen ongelma tuli ku kasasin pyörän että alakierrokset ei meinaa toimia, pitää herkutella kierrokset 4-5k+ TAI imun avulla nostaa, hiukan liikaa kaasua ja sammuu ellei päästä kaasua kokonaan pois.

Täysin vakio pyörästä kyse.

P.S. kaikki ruuvit mutterit letkut ja härpäkkeet on oikeilla paikoilla.


Nyt on kaasari käytetty useamman kerran auki ja puhtaampaa kaasaria saa hakea kauan.

Sitte asiaan, kierrokset toimii nyt n. 75% paremmin, pientä tukkosuutta vielä on mutta ei juuri haittaa.
Nyt on semmonen ongelma että 3200 - 2800 kohalla kierrokset jää leijumaan / putoaa hitaasti, mistähän vois kiikastaa? uudet tiivisteet yms tulossa kaasariin, päivittelen sitten kun jotain tapahtuu. :)
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 25.4.2010 2:49

vuotaa jostain ilmaa/ liian pieni tyhjäkäyntisuutin.