twemu kirjoitti:Oisko kellään tietoa Aprilia RS vakiokaasarin säätöarvoista? Männän vaihdon yhteydessä puhistin kaasarin ja ilmaruuvi oli 2.5 kierrosta auki, eikö se ole hiukan liikaa vai?
Ja semmonen ongelma tuli ku kasasin pyörän että alakierrokset ei meinaa toimia, pitää herkutella kierrokset 4-5k+ TAI imun avulla nostaa, hiukan liikaa kaasua ja sammuu ellei päästä kaasua kokonaan pois.
Täysin vakio pyörästä kyse.
P.S. kaikki ruuvit mutterit letkut ja härpäkkeet on oikeilla paikoilla.
Nyt on kaasari käytetty useamman kerran auki ja puhtaampaa kaasaria saa hakea kauan.
Sitte asiaan, kierrokset toimii nyt n. 75% paremmin, pientä tukkosuutta vielä on mutta ei juuri haittaa.
Nyt on semmonen ongelma että 3200 - 2800 kohalla kierrokset jää leijumaan / putoaa hitaasti, mistähän vois kiikastaa? uudet tiivisteet yms tulossa kaasariin, päivittelen sitten kun jotain tapahtuu.