Koirane kirjoitti:Onkos kellään ollu noita Proxin mäntiä räsässä ja millasia kokemuksia porukalla niistä on, että kestääkö ne yhtään mitään, kun en viittisi ruveta ulkomailta hommaamaan mäntää kun rahdit on aikas suolaset. Kun tuola MC-Scatterilla olisi noita Proxin mäntä settejä 100e ja tiivisteetkin sieltä saisi melko edullisesti. Voisiko joku jolla on Proxi ollut/on kiinni niin vähän valaista niiden laadusta olisin kiitollinen kun äkkiä tarvisi saada pyörä tien päälle takaisin
Koirane kirjoitti:Olisiko mahdollista että räsästä olisi vesipumppu pettänyt kun siitä pienestä reiästä joka on lohkossa pakoaukon vieressä tulee vettä aina kun laittaa käymään ja jatkaa tiputusta sammuttamisen jälkeen??Tarvitsisin vastauksen nopeasti, koska alkaa vika huolettaa aikas paljon, koska lämmöt nousevat yli 90, kun käynnissä ja sehän ei koneelle kauhean hyvää tee
Ansta kirjoitti:Koirane kirjoitti:Olisiko mahdollista että räsästä olisi vesipumppu pettänyt kun siitä pienestä reiästä joka on lohkossa pakoaukon vieressä tulee vettä aina kun laittaa käymään ja jatkaa tiputusta sammuttamisen jälkeen??Tarvitsisin vastauksen nopeasti, koska alkaa vika huolettaa aikas paljon, koska lämmöt nousevat yli 90, kun käynnissä ja sehän ei koneelle kauhean hyvää tee
Juu se on merkki jos sieltä pienestä reijästä tulee vettä että vesipumpun stefat on ainakin heikossa hapessa. Siel on kaks stefaa. Voipi kohta vielä mennä nesteet ja öljyt sekasii.... En silti sanois että lämpöjen nousu selittyy 100% tällä.
Ansta kirjoitti:Kiristä nyt aluksi siitä kytkinkopan sivusta sitä. Kiinni-asennosta jotain puoli kierrosta ja siitä säätämään hyväksi jos tarvetta