MlETTINEN kirjoitti:Joo ajattelin itse jotain 13/47 välejä, ehkä jopa 12/47. Itelle se kiihtyminen ja vääntö on tärkeämpää ku se huippunopeus, ihan vaan sen takia että mopot jää ongelmitta ja keula nousee asfaltista

. Ja kun 130 km/h ajetaan niin on aina riski että virkavalta näkee tai jotain muuta ei niin kivaa tapahtuu..

No ei tuo kyllä kovin helposti hyydy pitemmilläkään väleillä, turhan lyhkäsillä välityksillä kiihtyy jopa huonommin kun joutuu vaihteita ropaamaan kokoajan. Jos ajat yhtään matka-ajoa yli 60kmh rajotuksella nii lyhyet välit on huonot kun joutuu ajanaan tehopiikillä. Mulla ainakin dt nosta keulaan ykköseltä kun vaan "pumppaa" sen ylös. Eli tökkää etuiskarit alas ja sitten nykäsee kaasulla hytin pystyyn. Muilla vaihteilla nousee helmpommin kytkimellä. Mutta tosiaan jos vaan taajamassa ajelet niin varmaan nuo välit on hyvät
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125