Löytyiskö muuten airsalista portmappia niin voisi itsekin sitä vähän tutkailla että mitä se airsali on pyttyjään?
http://www.scooterinvasion.net/pics/portingexp/portmaps/airsal70minaac.jpg
Minarellin airsali, mutta lähes identtinen omani kanssa. ainut ero, et tossa on 2kpl boostportteja, muuten täysin samanlainen. tällä hetkellä ei ole mahdollisuuksia laittaa kuvaa omani portmapista.
Niin no mitenkäs ajattelit sitten todentaa että onko se huuhtelukanavan virtaus nyt parantunut....................
olisko ollut jotain parempaa ideaa? tietenkin olen tietoinen, ettei se vastaa ns. 'oikeaa huuhtelutapahtumaa'. vettä lorottamalla huuhteluihin, näkee ainoastaan mihin se seos virtaa, eli esim. onnistuinko pilaamaan huuhtelukanavan, ja nyt se virtaa seoksen suoraan pakoaukkoon.
kuten jo aiemmin sanoin edellisessä viestissäni, että kokeilen ensin tuolla huonokuntoisella vakiopytylläni; sekä ns. teoriassa että käytännössä (jos ymmärrät mitä tarkoitan). ainakin näin alkuun, mitä teen tolle vakiopytylle:
-pakoaukon asteet ~195 , lisää leveyttä (myös lisäaukoille lisää korkeutta ja asteita)
sitten kokeilen miten toimii, jos toimii ihan "OK", sitten kokeilen avartaa/siistiä huuhtelulähtöjä, taas kokeilen miten toimii (tietenkin säätelen kaasutinta aina välissä, jotta huomaa eron). sitten jos tuli postiivista muutosta ---> avarran hieman lisää huuhtelulähtöjä sekä sisäpuolelta huuhteluaukkoja (nostan asteita hieman korkeammalla). ja taas kokeilen.
jos toi valmiiksi huonokuntoinen vakiopytty menee sitten pilalle huuhteluiden viilaamisen takia, en tietenkään koske sitten airsalin huuhteluihin.
tohon airsaliin voin kokeilla tuota vinkkiäs, eli täytän huuhtelulähdöt (millä kemiallisella metallilla? perma tex?) ja jyrsin sopimaan lohkoihin.
jos saan joltain tuttavalta paremman migin (suojakaasullinen), silloin voin vaikka koittaa hitsata kasaan pari putkea. ensimmäinen putki, kun oli niin vaikea hitsata suojakaasuttomalla bilteman migillä, niin ei siitä oikein tahtonut tulla mitään. kesti joku pari-kolme viikkoa saada se edes jotenkin pitämään pakokaasut sisällään.
tuli aika vääntävä putki ja otti pientä piikkiä jossain +9-10krpm ja kierti ~12krpm, mutta vuoti todella paljon, kun ei ne hitsaukset pitäneet. mahdollisesti olis voinut ottaa parempaa piikkiä ja vetää huomattavasti paremmin jos ei olisi vuotanut (?).
e: koitan saada sen portmapin omasta airsalistani lähiaikoina.