Lumppa
Mut tekee edelleen helvetin katkeraks vaan se et noi mopot maksaa ihan vitusti

säästin mopoon rahat itte ja oon maksanu aikas paljon niitä osia ite. semmoseen "ajokuntoon" laitellu.
YIn YIN YIIN YIIN YII YNYNYNYNYNYNYN!!!!
latelixi
- Pyörä:
- Pösö
Porukat ja mummo osti sen mulle yhdessä rippilahjaks. Eli tukivat ja melko paljon, kiitokset vaan niille siitä.
Vasse
Kyllä, isä avusti. Oikeastaan maksoi koko mopon.
Kyllä mun oli tarkoitus siitä osa maksaa, mutta se pääsi jotenkin vain unohtumaan.. Eikä se juurikaan haittaa..
||mattE||
oli tarkotus että maksan puolet ite ja sitte iskä maksaa toisen puolikkaan..

mut sitte päivä ennen ku mentiin hakemaan mopoa nii isoisä anto 400 euroa nii vähän pienenty se mun osa..
suzuki_king
m@ttE kirjoitti:oli tarkotus että maksan puolet ite ja sitte iskä maksaa toisen puolikkaan..

mut sitte päivä ennen ku mentiin hakemaan mopoa nii isoisä anto 400 euroa nii vähän pienenty se mun osa..

Meillä oli mutsin kanssa sopimus että se maksaa moposta saman verran kuin mä tienaan kesän aikana... ja sitten se ei maksanutkaan

jouduin maksaa kokonaan ite...
www.viritetty.com <- Katso ja rekisteröidy!
antzzi
- Pyörä:
- Husqvarna 125sm
Muuten oon RäXän ite maksanu mut jouduin lainaamaan vanhemmilta 400¤. Senkin maksoin takaisin samalla viikolla kun sain mankin myytyä.
_vehje_
- Pyörä:
- lepakkoluola kutsuu
anssi.h kirjoitti:Muuten oon RäXän ite maksanu mut jouduin lainaamaan vanhemmilta 400¤. Senkin maksoin takaisin samalla viikolla kun sain mankin myytyä.
mullaki vanhemmat masko 400¤ mut takasin en makasanu.
Woober
Rahallista tukea en oo saanu. Joka ikinen osa menee omasta pussista, mutta onneksi sentään vakuutukset suostuivat maksamaan.
ville.k
Import
Harva täällä muistaa että viikko- tai vastaavista rahoista säästäminen on ihan sama kuin jos faija löisi setelinipun kouraan tai tilille. Yhtä paljon niiltä saatua.
Omia rahoja on ansaitut, ei mitkään muut.
mie_vaan
Atech kirjoitti:Harva täällä muistaa että viikko- tai vastaavista rahoista säästäminen on ihan sama kuin jos faija löisi setelinipun kouraan tai tilille. Yhtä paljon niiltä saatua.
Omia rahoja on ansaitut, ei mitkään muut.
joo ja toiset ei vältämät aatele et kaikki ei saa sitä viikkorahaa käteen iliman mitään tekemät.
sie taijakki olla niitä pelimiehia?! :D
myytävänä am6 kone, 12mm lortto, läppärunko, imukaula ja pösön vakioputsari. yv:tä tuleen.
Import
Kaikki ketkä mä tunnen, niin juu, mutta ei ehkä ihan kaikki.
Aftom
Pv,n maksoon itte, hondan puoliks ja ligierin makso isä kokonaa. Itte oon kaikki saanu kattella.
)( iRoN )(
kaikki rahani käytin mopooni kun sen ostin tosin en maksanut koko mopoa itse kun olin silloin viellä 5-luokallakin eli kauan on derbi ollut aikä pariin vuoteen ainakaan viellä lähde.ja kaikki osat mitä pitää ostaa menee omasta kukkarosta.
stnan pappa betalar mopoilijat
p/
Itse maksoin kokonaan skootterini. Tosin 200¤ tulivat vanhemmat vastaan tässä "sijoituksessa"

Olisivat halunneet maksaa kokonaan sen mutta en ole niitä ihmisiä joilla on pappabetalar vehkeet alla. Jos jotain haluaa saada sen eteen pitää tehdä töitä ellei satu olemaan luonnostaan itse miljonääri.
Mph Club
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista