JL- kirjoitti:Juhuts kirjoitti:Vähän veikkaan, että hikistä tulee olemaan ohittelu kevarillaskin
Toi nyt riippuu täysin kevarista.
Ihanko tota

JL- kirjoitti:Juhuts kirjoitti:Vähän veikkaan, että hikistä tulee olemaan ohittelu kevarillaskin
Juhuts kirjoitti:JL- kirjoitti:Juhuts kirjoitti:Vähän veikkaan, että hikistä tulee olemaan ohittelu kevarillaskin
Ihanko totaViittasin lähinnä, siihen, kun pyörä tiedoissa luki, että tulossa Yzf-r125. Veikkaan ma, että ei viimestään moottoritie nopeuksissa ei enään hirveitä ohitella, eikä 80/100:sen alueella oikein riitä kiihtyvyys, kuin suht pitkillä suorilla. Sitä pienemmissä vauhdeissa, kuten taajamaassa on taas turha periaatteessa ohitella ketään... Tosin voihan niitä ylimatalia korolloja ja golffeja ohitella
Niitä jätättelee nelarillakin
Mutta joo... Ei tuoda nelari vs 2t väittelyä tänne puolelle (vaikka itse sen taisin aloittaakkin...).
MissK kirjoitti:Kivakiva. Eilen mun ja kaverin eteen tuli joku amisauto pelleileen. Kaveri sit ohitti sen (aika vaivalloisesti, koska ne kiihdytti), mut mä en viittiny. Muistin lukeneeni joskus täältä, että jos sellanen amisauto näkyy edessä, niin kannattaa pitää pientä välimatkaa. Mähän sit pidin, mutta ne silti jäi siihen hidasteleen ja lopulta ne pysähty kokonaan siihen keskelle kaistaa.
En alentunu siihen, että olisin pysähtyny siihen niitten taakse, vaan menin sinne toiselle puolelle tietä ajamaan (katoin tietysti ensin tarkasti, ettei tuu autoja, oli se tyhmää silti).
Ei ne sit kauaa jaksanu keikkua siinä, joten mä pääsin takasin omalle puolelle.
Mietin vähän aikaa sitä ohittamista, mut ei ne ois kuitenkaan päästäny. Sit kun oli vielä kaveri kyydissä, niin tuntu, ettei koko mopo muutenkaan ois kiihtyny mihinkään.
Edit: Ohittelen kyllä sitten traktoreita, panssarivaunuja (siis niitä mitä saa ohittaa) ja autoja, jotka menee 40km/h alueella 18km/h.
DaHanski kirjoitti:Itsehän en ohittele johtuen siitä et suurin osa paikallisista autoilioista on sellasia kusipäitä, et ne ajaa tahallaan alinopeutta et mopoiliat ohittaa ja sitkun pistää mopolla ohi niin heti kiihytetään sataseen. Itellä oma Pieru kulkee reippaat 65 ja kiihtyy ihan kohtuullisesti, että kyllä se ohitteleminen mahdollista olis mut emmä kehtaa ;P .