Nicsu
|auri kirjoitti:PV:n maksoin itse kesätyö rahoilla, tulevasta Gilerasta maksan PV:stä saadun hinnan ja vähän lisää, loput maksaa vanhemmat. Kypärän osti vanhemmat, ajotakki ja hanskat omasta pussista. Bensat maksan itse ja vanhemmat öljyt.
Ei oo ainakaan isi-meininkiä! Hirveetä kiskontaa.
Ku itte tekee niin tulee kans vähä itte tehdyn näköönen!
ytrew
- Pyörä:
- Yamaha xt 125cc
faija makso raisun noin 200e ja on avittanut osissa mitä joutunut ostamaan mutta ite maksan kortin,katsastuksen ja varusteet ym.
örrrrrrrrrrrrr
-
Viimeksi muokannut örrrrrrrrrrrrr päivämäärä 27.10.2008 7:45, muokattu yhteensä 1 kerran
huikkoster
- Pyörä:
- Tunturi Supersport -82
Isi maksoi mopon, varaosat ja bensat.
rämis
- Pyörä:
- Derbi Senda X-Race Sm 2006
Issee osti ensinmäisen mopon, joka oli mulla n. puoli vuotta ja myin sen sitten pois ja ostin paremman tilalle, kun se rupes hajoamaan käsiin
-PEEvEE-
- Pyörä:
- ni ovat laiskoja paskoja. Ne ovat myöskin suzukeja.
Joo pappa osti pvn mulle ja veljelle yhteises, mutta nyt on kyllä projekti hakuses jonka maksaisin kokonaan itte.
Veljen muovi dtn makso pappa kokonaan (2700) LOL
no jos joskus on sitte mun aika
Suurinpiirtein tasan asia on näin.
Pikapesu
ne sitä ehdotti ja osti lahjaks skoban ei ees kysyny minkä haluun :D
_skyteam_
- Pyörä:
- Derbi Gpr, Skyteam manki
-PEEvEE- kirjoitti:Joo pappa osti pvn mulle ja veljelle yhteises, mutta nyt on kyllä projekti hakuses jonka maksaisin kokonaan itte.
Veljen muovi dtn makso pappa kokonaan (2700) LOL

no jos joskus on sitte mun aika

Meinaat, että pappan velvollisuus on sitten sullekin ostaa, kun veljelle osti?
jukuski
- Pyörä:
- Honda CRF 250
Mopon ja kaikki hilppeet(öljyt, bensat, "tuning", vanteet, "virit" yms..) oon joutunu ite ostamaan ite tienatulla hillolla. Ainut minkä vanemmat suostu ostamaan oli kypärä.
On se vähän liian helppoo niillä kenellä vanhemmat maksaa kaiken tai suurimman osan (pilalle hemmoteltuja)
Kesti
moposta maksettiin faijan, mutsin, ukin ja kummin kanssa, itse maksoin 350, isä 300, Äiti 200, ukki 100 ja kummi 100
itse maksan öljyt, bensat, ja muut hilppeet, maalit ja tuningit. Nyt joululahjaksi sain taas samalta poppoolta kinuttua 200 euron tilausken hollannista
(50 per nuppi)
tro-
junnu^^ kirjoitti:On se vähän liian helppoo niillä kenellä vanhemmat maksaa kaiken tai suurimman osan (pilalle hemmoteltuja)

Oot osittain oikeassa. Itellä porukat makso 2700¤:n skootterista sen 2000¤, MUTTA tämän saamiseksi meni puolen vuoden viikonloput ja melkein kaikki arki-illat talon rakentamisen parissa.
weyh
Itse en maksanut moposta mitään. kevarista en maksanut mitää. Mutta mopona on suzuki pv ja kevarina honda xr. joten sama olis ollu itse maksaa jonkuverran mutta ei jaksa..
`
JaFee
weyh kirjoitti:Itse en maksanut moposta mitään. kevarista en maksanut mitää. Mutta mopona on suzuki pv ja kevarina honda xr. joten sama olis ollu itse maksaa jonkuverran mutta ei jaksa..
Ja tuoko nyt sitten on kehuskelemisen arvoista..?
Vaikken itsekään maksanut rahalla omasta mopostani mitään, niin on noita töitä tullut kyllä senkin edestä tehtyä, kun täällä metän keskellä asuu..
jukuski
- Pyörä:
- Honda CRF 250
tro- kirjoitti:junnu^^ kirjoitti:On se vähän liian helppoo niillä kenellä vanhemmat maksaa kaiken tai suurimman osan (pilalle hemmoteltuja)

Oot osittain oikeassa. Itellä porukat makso 2700¤:n skootterista sen 2000¤, MUTTA tämän saamiseksi meni puolen vuoden viikonloput ja melkein kaikki arki-illat talon rakentamisen parissa.
Jeps, ite en toisaalta pistä pahaks vaikka porukat ei maksakkaan mitään mopoon liittyvää. Lähes joka päivä tulee tehtyä töitä vanhempien yrityksessä, että sais rahaa kasaan kevaria varten. Ihan hyvä vaan toisaalta ettei porukat maksa kaikkea, sillä oppii ainakin nuoresta asti tekemään ahkerasti töitä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista