tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

auttoivatko vanhemmat mopon ostossa?

2620 81%
607 19%
Ääniä yhteensä : 3227
petéé
Pyörä:
Honda FMX650

ViestiKirjoittanut petéé » 13.12.2007 22:52

Mua oikeesti vituttaa ihan simona se ku kaveril on uus speedfaitti jonka isi osti ja ite sai tehä himona töitä et sai kymson. toisaalta kymcon on laadukkaampi ;) mut oikeesti "saaks mä tommosen 3000¤ mopon isi?" "tietysti kultsi"
Kyllä se vähän vituttaa (aika vitusti) et joittenki ei tarvii tehä mitään et saa mopon. Isin kaa mennään ostaa derbi jos se hajoo isi ostaa toisen.

Sori ankst. vittu.

Nii eli ei tukenu ainakaan mua, olivat viimeseen asti tiellä etten edes ostais mopoa. Nyt on tappelu päällä kevarista :)
Le

ViestiKirjoittanut Le » 13.12.2007 23:42

löylykauha kirjoitti:Mua oikeesti vituttaa ihan simona se ku kaveril on uus speedfaitti jonka isi osti ja ite sai tehä himona töitä et sai kymson. toisaalta kymcon on laadukkaampi ;) mut oikeesti "saaks mä tommosen 3000¤ mopon isi?" "tietysti kultsi"
Kyllä se vähän vituttaa (aika vitusti) et joittenki ei tarvii tehä mitään et saa mopon. Isin kaa mennään ostaa derbi jos se hajoo isi ostaa toisen.

Sori ankst. vittu.

Nii eli ei tukenu ainakaan mua, olivat viimeseen asti tiellä etten edes ostais mopoa. Nyt on tappelu päällä kevarista :)

Kyllä tuo varmaan vituttaa mutta mieti asiaa siltä kantilta että sulla sattuis olemaan isä joka maksaa sulle mopon. Vaikka sen takia että sillä itellä ei ollut pienenä mopoa ja haluaa nyt sulle kunnon mopon ostaa. Et varmaan pistäisi paljon hanttiin?
manaapina

ViestiKirjoittanut manaapina » 13.12.2007 23:53

faija ostin mankin :D ei toi kallis ollu mut kyllä tolla ajaa. Faija maksaa kaikki maksut, bensat aj öljyt yms..
nyt tilattiin vähä viri osaa ja faija makso. Keväällä tulossa piikki, jonka faija maksaa. Piikistä ei olla vielä päätetty mikä se on, mutta vissiin uus husse tai gaciva :P kannattaa olla isin lellikki eikä joku mammanpoika. pääsee helpommalla :D
Nygeli

ViestiKirjoittanut Nygeli » 14.12.2007 14:29

Faija makso koko mopon, mutta toisaalta ei ollu kalliskaa, 600e uutena. Paskan möivät :D
juuso15

ViestiKirjoittanut juuso15 » 14.12.2007 19:17

itse maksoin derbistäni 1000 euroo, vanhemmat 1700 e.
weyh

ViestiKirjoittanut weyh » 15.12.2007 11:10

JaFee kirjoitti:
weyh kirjoitti:Itse en maksanut moposta mitään. kevarista en maksanut mitää. Mutta mopona on suzuki pv ja kevarina honda xr. joten sama olis ollu itse maksaa jonkuverran mutta ei jaksa..

Ja tuoko nyt sitten on kehuskelemisen arvoista..?
Vaikken itsekään maksanut rahalla omasta mopostani mitään, niin on noita töitä tullut kyllä senkin edestä tehtyä, kun täällä metän keskellä asuu..

Mutta sullakin on mopona rieju. Hieman parempi kuin joku suzuki pv.. Sitähän juuri meinasin että olis pitänyt tehdä töitä sen eteen jo aikasemmin niin olis saanu jonkun paremman moponkin. Suzukiin on pitänyt tehdä täydellinen koneremontti. 3xvaihtaa pytty ja mäntä. Lukemattomia muita remontteja joka puolelle muutenkin.
-vainio-
Pyörä:
LC4

ViestiKirjoittanut -vainio- » 15.12.2007 12:02

Isä maksoi puolet ja on sponsoroinut kulutus osat.
Virit+yms ''turhuudet'' pitää ite maksaa.
Samaa mieltä kyllä olen siitä,että se on aivan sama maksavatko vanhemmat lapsensa tilille vai liikkeeseen.
STI-Racing
Pyörä:
Monkey

ViestiKirjoittanut STI-Racing » 15.12.2007 12:36

tro- kirjoitti:
junnu^^ kirjoitti:On se vähän liian helppoo niillä kenellä vanhemmat maksaa kaiken tai suurimman osan (pilalle hemmoteltuja) :D

Oot osittain oikeassa. Itellä porukat makso 2700¤:n skootterista sen 2000¤, MUTTA tämän saamiseksi meni puolen vuoden viikonloput ja melkein kaikki arki-illat talon rakentamisen parissa.

Voi juma.. Mää jouduin rakentaa meidän taloo sen takii, että saan asua siinä...
MULLA EI OO MITÄÄN OIKEUTTA!
TseiTsei
Pyörä:
Jopo

ViestiKirjoittanut TseiTsei » 15.12.2007 16:12

Isukka makso kokonaan mopon, mutta bensat/öljyt ite oon ite maksanu.
Virit/tuningit oon ite kustantanu, välillä kyllä isäkin on sponssannu. ;)
"Taivas on paikka, jossa yhdistyvät saksalainen tekniikka, brittiläinen huumori ja ranskalainen keittiö..helvetti taas, jossa yhdistyvät ranskalainen tekniikka, brittiläinen keittiö ja saksalainen huumori.."
Ideaparkkipaikka

ViestiKirjoittanut Ideaparkkipaikka » 17.12.2007 17:05

Isä makso vakuutuksen. Moposta ei mittää.
JaFee

ViestiKirjoittanut JaFee » 17.12.2007 18:32

weyh kirjoitti:
JaFee kirjoitti:
weyh kirjoitti:Itse en maksanut moposta mitään. kevarista en maksanut mitää. Mutta mopona on suzuki pv ja kevarina honda xr. joten sama olis ollu itse maksaa jonkuverran mutta ei jaksa..

Ja tuoko nyt sitten on kehuskelemisen arvoista..?
Vaikken itsekään maksanut rahalla omasta mopostani mitään, niin on noita töitä tullut kyllä senkin edestä tehtyä, kun täällä metän keskellä asuu..

Mutta sullakin on mopona rieju. Hieman parempi kuin joku suzuki pv.. Sitähän juuri meinasin että olis pitänyt tehdä töitä sen eteen jo aikasemmin niin olis saanu jonkun paremman moponkin. Suzukiin on pitänyt tehdä täydellinen koneremontti. 3xvaihtaa pytty ja mäntä. Lukemattomia muita remontteja joka puolelle muutenkin.

Olisit tehnyt :D
Animalstick

ViestiKirjoittanut Animalstick » 17.12.2007 19:08

äitee makso dt:n.. jonka sit maksoin hänelle takaisin.. kolarin jälkeen ostin sitten baotianin omilla rahoilla..
Volkswagen - Jokainen kilometri on taistelu, Taivaspaikka on myönnetty kun on volkkaria tarpeeks työnnetty..
kaveri
Pyörä:
Mana

ViestiKirjoittanut kaveri » 21.12.2007 0:14

Vanhemmat osti kaiken tarvittavan :D. Mopon,bensat,kypärän,varusteet. Eipä ittellä oo rahaa ostella nii pitää maksutta niillä :D
^PV^

ViestiKirjoittanut ^PV^ » 21.12.2007 0:47

Faija osti eka kymco superfeverin. Se oli sellanen perus paska mopo. Noh sen leikattua kiinni osti faija mun kaverilta sellasen paskan aprilian 250¤, jotta pääsisin käymään töissä mopolla. Noh sen aprilian leikattua kiinni ostin omilla rahoillani yamaha aeroxin. Aeroxin leikattua kiinni faija osti mun kaverilta honda monkeyn 350¤, jotta olis joku mopo jolla ajaa, ja sen lisäksi pikkuvelieni harjoittelee mopolla ajoa sillä.

Töitä olen saanut tehdä, ja paljon. Bensat yms olen maksanut täysin itse.

Tällä hetkellä maksan vakuutukset itse, se ei ole halpaa. -.-

Maksoin kymcoon 160¤ sekä 240¤ huollot itse.

Yamahaan täytyi tehdä koneremontti, siitä jouduin maksamaan n. 400¤.

Eli en ole helpolla päässyt...
Acerbis
Pyörä:
oiski.

ViestiKirjoittanut Acerbis » 21.12.2007 0:50

Oisko kannattanu tehä noi koneremontit ennenku leikkas kiinni nii ois päässy varmaan halvemmalla? :roll:
Maalailen skoottereiden ja mopojen osia, kysy lisää YV:llä!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista