Molemmat skootterit uko on ostanu uutena mun isoveljille, molemmat tullu 2 veljen kautta mulle, siis neljä veljeä, kahelle vanhimmalle ostettiin skootterit uutena(en tajua miks ne halus skootterit), ja sit aina meni seuraavaksi nuoremmalle, ja näin mulla on 2 skootteria. Vakuutukset ite, ja kaikki osat maksan ite, paitsi joskus uko tai äiti käy hakemas paketin postista niin sit ei tarvii maksaa. Bensat maksan ite ja ukko yleensä hakee 2tahti-öljy kanisterin kun muistaa sanoa että vanha on loppumassa.
Kevarin taas isoveli on ostanu ite omilla rahoilla, ja sit toinen isoveli osti siltä ja todennäköisesti mä ostan enstalvena sen itelle, kun isoveli saa autokortin.
Välillä aattelee et vittu nyt myyn noi romut skootterit ja ostan jonkun vaihteellisen, mut sit alkaa miettimään enemmän nii pääsee siihen tulokseen aina, et ihan sama millä sen yhen kesän ajelee, säästän vaan rahat ja ostan sen kevarin, niin enskesänä pääsee painelemaan Mitolla senkin edestä, ja saa jätellä kaikki kavereiden kurittomat ja teharilliset uusenskat.