Hei ihmiset, voiko joku kertoa minulle, voitko tunnistaa, onko Honda Expressin moottori 2-nopeuksinen vai yksinopeuksinen ilman, että sillä ajaa tai repi sitä osiin? Ehkä niissä on tunnistenumeroita tai visuaalisia eroja? Omani on sinkku ja etsin 2-vaihteista, olen ehkä löytänyt sellaisen, mutta minun on kyettävä tunnistamaan mikä se on ennen kuin ryhdyn siihen, en halua pelata rahojani ja päätyä täsmälleen samaan!
Moottori, jota katselen, on myöhemmästä "deluxe" -mallista, jossa on automaattinen rikastinmekanismi, mutta lukemani perusteella niitä myytiin sekä yksi- että kaksoisnopeuksina.
Ja tiedän, että ne eivät ole nopeampia, haluaisin vain pienemmän vaihteen mäkilähdöissä ja vastaavissa, tekee siitä vain käyttökelpoisemman pyörän.
Kippis
Moottori, jota katselen, on myöhemmästä "deluxe" -mallista, jossa on automaattinen rikastinmekanismi, mutta lukemani perusteella niitä myytiin sekä yksi- että kaksoisnopeuksina.
Ja tiedän, että ne eivät ole nopeampia, haluaisin vain pienemmän vaihteen mäkilähdöissä ja vastaavissa, tekee siitä vain käyttökelpoisemman pyörän.
Kippis