motocrossman125 kirjoitti:Mites onko exceen kone muuttunu yhtään 08-10?
NoOne kirjoitti:motocrossman125 kirjoitti:Mites onko exceen kone muuttunu yhtään 08-10?
Ei, muistaakseeni. Suuremmat muutokset tullu noihin 2012 vehkeisii, ja sit 06-07.
MSJD kirjoitti:Pitäis ostaa uus kumi kotariin, ja oon kuullu et bilteman 140-leveet olis parempia (laadultaan), kuin 120. Eikös kotariin käy 140 hyvin, kuin on kuitenkin saman levynen vanne mitä isommissa kotkissa, joissa on 140 leveä kumi.
Makk kirjoitti:MSJD kirjoitti:Pitäis ostaa uus kumi kotariin, ja oon kuullu et bilteman 140-leveet olis parempia (laadultaan), kuin 120. Eikös kotariin käy 140 hyvin, kuin on kuitenkin saman levynen vanne mitä isommissa kotkissa, joissa on 140 leveä kumi.
Käy hyvin, ite oon kesän aikana kolme bilteman takanakkia kulumaan, se ei vaadi ihmeitä. Mielummin satsaat sen kymmenen euroa enemmän ja haet stormilta Rinaldin. Se kesti jo paljo paremmin!
tomm1 kirjoitti:Kyllä Stormiltakin sitä saa taas![]()
Siinä oli aikaisemmin joku "juttu" kun sitä ei hetkeen saanut vai melkeen vuoteen..
MSJD kirjoitti:Koittelin nyt kuitenkin 1 rikkaammalle, kun kelit on kylmentyny ja pätkiminen vain paheni. Eli pitäis laittaa laihemalle, mutta miks? +10 keleillä toimi kunnolla -> tuli +5 ja alko siis käymään rikkaalla? Ilmanpuhdistin on puhdas ja männäl on ajettu nyt 6h enemmän.
E: ohjekirjahan sanoo, että nyt pitäis olla 5 lovessa sokka.