201262 kirjoitti:Mä sulle jo kerroin mikä siinä on vikana, jos et usko niin jatkakaa rassaamista.Sitten kun kyllästytte niin vaihdatte alkuperäisen kaasarin, ja lähdet ajamaan.
Tehtiin niin tänää, että vanha kaasari kiinni ja hyvin se toimii


201262 kirjoitti:Mä sulle jo kerroin mikä siinä on vikana, jos et usko niin jatkakaa rassaamista.Sitten kun kyllästytte niin vaihdatte alkuperäisen kaasarin, ja lähdet ajamaan.
8ade8 kirjoitti:jaa-a mistä sitä säädetää rikkaammalle? kiristetäänkö vai löysätäänkö ruuvia? kuinka paljon? Tarviiko öljyä laittaa enemmän? Eli pyörä on ktm 85 2010
8ade8 kirjoitti:Löysin ohje kirjasta perus säädöt noille lämpötiloille. Täytyykö ottaa kaasarin pohja auki ja sitte vaihtaa tk suutin ja pää suutin. Minkälaiset suuttimet ktm 85 on?
Mitä tuo korkeus merestä tarkoittaa/ vaikuttaa? Mikä se on suomessa (päijät-hämeessä)? Onko tuo neulan tyyppi miten tärkeä? miten se säädetään?