Okei kaverit, rengasaika tulossa. Minulla on 2025 450exc. Ajo on terävässä, savipitoisessa ja kivisessä hölynpölyssä, joka tuhoaa renkaat. Takarenkaalla on kuusi käyttötuntia 10-12 psi:n paineella. Ajan noin 40-50 km kuukaudessa maantiellä 60-80 km/h nopeudella. Loput on kovaa enduroa. Haluan myös vaihtaa Tubliss-järjestelmään, jotta saan kunnolla tuuletettua renkaita ja pitoa.
Millaisia renkaita minun pitäisi etsiä olosuhteisiini? Onko mitään hyötyä 120-tuumaiseen takarenkaaseen vaihtamisesta 140-tuumaiseen verrattuna? Olen aiemmin ajanut Dunlop (Bridgestone?) 952 -renkailla samoissa olosuhteissa, mutta ne ovat jo todella vanhat renkaat. Haluaisin ensi käden tietoa siitä, mitä renkaita minun pitäisi valita.
Millaisia renkaita minun pitäisi etsiä olosuhteisiini? Onko mitään hyötyä 120-tuumaiseen takarenkaaseen vaihtamisesta 140-tuumaiseen verrattuna? Olen aiemmin ajanut Dunlop (Bridgestone?) 952 -renkailla samoissa olosuhteissa, mutta ne ovat jo todella vanhat renkaat. Haluaisin ensi käden tietoa siitä, mitä renkaita minun pitäisi valita.