300 XC-W:ssäni oli Rekluse-automaattikytkin.
Se on siisti ja tekee ajosta rentoa, mutta olen kokeillut kavereiden pyöriä ja tuntuu vain siltä, että manuaalikytkin puree kovemmin ja antaa napakamman kaasun.
Olen säätänyt sen niin, että jos pienennän etäisyyttä lisää, pyörä ryömiä eteenpäin. Joten se on niin napakkaa kuin olla ja voi, mutta silti tuntuu siltä, että se lisää pientä viivettä kaasun vasteeseen.
Olisiko hullua vain poistaa tämä 1000 dollarin modifikaatio ja palata alkuperäiseen asentoon?
Se on siisti ja tekee ajosta rentoa, mutta olen kokeillut kavereiden pyöriä ja tuntuu vain siltä, että manuaalikytkin puree kovemmin ja antaa napakamman kaasun.
Olen säätänyt sen niin, että jos pienennän etäisyyttä lisää, pyörä ryömiä eteenpäin. Joten se on niin napakkaa kuin olla ja voi, mutta silti tuntuu siltä, että se lisää pientä viivettä kaasun vasteeseen.
Olisiko hullua vain poistaa tämä 1000 dollarin modifikaatio ja palata alkuperäiseen asentoon?