Mulla ois mp3 soitin millä soittasin vahvarin kanssa ja siihen piuha myös.
EDIT: Voiko niitä kartioita siis maalata jos joku sattus tietää?
Rusina_93 kirjoitti:Soikohan popit paremmin, kun tukkii kaikki reiät, aukot ja raot? Eli tekee tavallaan suljetun kotelon, kuin että on reikiä ja rakoja.
Jamber kirjoitti:Missä mahtaisi olla vikana ku asennan poppeja Speedfigth 2 niin mulla on siinä tietokoneen kaiuttimet niin en saa mitenkää siihen virtaa? Vaikka koitan miten? Et miten saisin siihen virran kulkemaan? Onko vika laitteissa vai asentajassa?
Rusina_93 kirjoitti:Jamber kirjoitti:Missä mahtaisi olla vikana ku asennan poppeja Speedfigth 2 niin mulla on siinä tietokoneen kaiuttimet niin en saa mitenkää siihen virtaa? Vaikka koitan miten? Et miten saisin siihen virran kulkemaan? Onko vika laitteissa vai asentajassa?
Tietonkoneen kaiuttimet tarvitsevat 220v ja mopon akku antaa vain 12v.
ToyBox kirjoitti:Elikkäs en löytäny tällästä kysymystä mistään niin ajattelin kysästä.
Eli
Jos ostan "esim. Lidlistä" tietokoneen kaiuttimet jotka kytketään verkkovirtaan...
Niin voinko katkaista tuon pistoke johdon ja yhdistää piuhat akkuun?
Eli tämä on ongelmani vain. Jos joku tietää mistä puhun niin kirjoitelkaa pikaisesti.
- ToyBox![]()
![]()
ToyBox kirjoitti:ToyBox kirjoitti:Elikkäs en löytäny tällästä kysymystä mistään niin ajattelin kysästä.
Eli
Jos ostan "esim. Lidlistä" tietokoneen kaiuttimet jotka kytketään verkkovirtaan...
Eli tämä on ongelmani vain. Jos joku tietää mistä puhun niin kirjoitelkaa pikaisesti.
- ToyBox![]()
![]()
Tuollasen tein mut men väärään paikkaan...
ToyBox kirjoitti:Elikkäs en löytäny tällästä kysymystä mistään niin ajattelin kysästä.
Eli