ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Voipi olla liian pieni suutin&laihalla.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
jertsu9
- Liittynyt:
- 16.3.2012 22:11
jkoljo kirjoitti:Miten sä onnistut pitämään ilmajäähyn sylinterillä kättä? Siinä ainakin pitäisi olla muovinen ilmanohjain päällä. Pakoputken kuumeneminen on ihan normaalia.
minkä näköne sen ilmanohjaime kuuluis olla ku mult sit varmaa puuttuu simmone
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Sellanen muovinen koppa. Yhdistyy magneeton suojaan, vauhtiksen päällähän on se tuuletin. Ja yleensä se koppa on musta.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
k4ll3
- Pyörä:
- zip -02
- Liittynyt:
- 3.5.2009 14:15
kertokaapa mulle et miten se bensapinta saadetaan ku keuliessa booaa pirusti
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
Tuo on normaalia, että keuliessa booailee. Kallista kaasaria yläpää eteenpäin.
k4ll3
- Pyörä:
- zip -02
- Liittynyt:
- 3.5.2009 14:15
Vähän hankala typhoonissa kääntää kun kaasari ei ole ns. Sivuttain. Saisikohan jostain 90 asteen kulmalla olevia imukauloja typhooniin?o_O
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Etsä sitä saa toimii jos kaasari on 90 asteen kulmassa. Mitä enemmän kulmaa ni sitä tarkemmin pitää säätää bensanpinta. Eikä sitä voi kumminkaa hirveitä kallistaa. Läppärungon ja imukaulan väliin voisit koittaa taiteilla vaikka jostain kovasta muovista palan, mikä kääntää kaasaria.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Kokeile nostaa bensanpintaa, jos alkaa valuttamaan eikä toimi niin säädä takaisin
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Kertokaapa mullekkin, miten säädätte Typhoonista polttoaineen pintaa kohokammiossa?
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Mistä johtuu heikko käynnistyminen ja ettei käy ollenkaan tyhjäkäyntiä? Ilmanputsari pesty ja öljytty. Tarkistettu ettei ole imuvuotoa. Tulppa vaihdettu. Mopona nrg power dd.
Jipasd
- Liittynyt:
- 2.9.2012 17:25
Joo mulla olis semmonen ongelma että yamaha jog r
röpöttää eikä ota kunnolla kierroksia lähtiessä ja sittenkun liikkuu
niin kulkee 30km/h. Kaasarin olen putsannut moneen kertaan ja ilmanputsari
on puhdas myös tulpan olen vaihtanut ja cdin
http://www.youtube.com/watch?v=OQJZ23sgCrI tekee tuollain.
Kiitos vastauksista etukäteen!!!!
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Juunish kirjoitti:Mistä johtuu heikko käynnistyminen ja ettei käy ollenkaan tyhjäkäyntiä? Ilmanputsari pesty ja öljytty. Tarkistettu ettei ole imuvuotoa. Tulppa vaihdettu. Mopona nrg power dd.
Uskoisin, että sylinteri on väljä, joten koneesta ei löydy puristuksia. Melko tyypillinen oire Piaggion koneissa väljälle koneelle.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
jertsu9
- Liittynyt:
- 16.3.2012 22:11
Noni ja ongelmat jatkuu jos on missää vaihees ees loppunu

ajoin n.1vko sitten n.10km melkee koko ajan kaasu pohjas->kytkin otti vähä liikaa lämpöö no vaihdoin kytkime ja nyt kiihtyy huonommi ja kun kone lämpee, ei mopo liiku enää kunnolla vaan tuntuu siltä kuin kytkin luistaisi edelleen. Kierroksiakaan mopo ei kunnolla ota ja tuntuu et tehoi ois hävinnykki vähän. Tyhjäkäynnil kierrokset aika korkeel vaiks enne ollu samoil säädöil hyvä ja tyhjäkäynnil kierrokset laskee ku laittaa ryyppyy ja sit ottaa pois sit on hetke normaali kunnes taas kierrokset kasvaa, nii ja lämpee vielki törkeesti enemmä ku pitäis ja käynnistyvyys on iha kuraa eli ei lähe käyntii kunnol, joku 5-10min saa polkee enne ku ees hörähtelee mut jos ei oo paikallaa tuntii kauemmi ni lähtee taas hyvi käyntii? eli noihi vikoihi ku sais vastauksii ni oisin todella kiitollinen.
Viimeksi muokannut jertsu9 päivämäärä 2.9.2012 22:59, muokattu yhteensä 2 kertaa
rambox
- Liittynyt:
- 31.8.2012 7:34
Nyt olisi ongelmaa speedfight 2 kanssa. Ennen tätä vaihdettiin stefat,laakerit ja tiivisteet. Nyt kone on taas kiinni. Ongelmana on se, että mopoa käynnistäessä se saavuttaa paljon aika vaaleaa savua ja tyhjäkäynniltä kun vääntää kaasua , kierrokset ei nouse vaan se alkaa booamaan rajusti. Takarengas ei pyöri ollenkaan. Tyhjäkäynnilä toimii normaalisti. Bensaa saa, kipinä ja ryyppy katottu. Sitten vielä osaako joku sanoa minne kuuluvat lohkossa olevasta mustasta mötikästä lähtevät letkut vai kuuluuko minnekkään?
?
-Gazzu-
- Pyörä:
- Ei olee
- Paikkakunta:
- TurKu
- Liittynyt:
- 26.10.2009 23:14
Palezu kirjoitti:Käy laihalla, johtuu luultavasti kylmistä ilmoista..

ramba__ kirjoitti:Sekä Imuventtiili perseillään, kannattaa säätää, molemmat. Siitä johtuu tuo pauke.
Joo.. venat nakuttaa, voipi johtua siitä, motonetistä loppu venan välys säätö palat..
Ja laihallakin voi käydä.. laitoin putsarin letkun päätyyn, semmoisen tapin missä on 4 reikää.. eli vähemmän ilmaa - käy rikkaammalla, no johan sillo paukkus ja ei kyl kulkenukkaan?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista