Elzux kirjoitti:Miten ruiskautan?:D ja mitkä ruuvit täytyy avata että saa kaasarin auki?
Ilmanputsarin otat irti, jos on vakio ilmanputsari, niin musta laatikko varikopan päällä, avaat siitä ruuvit että saat sen auki. Sisällä on vaahtomuovi, otat sen pois. Pohjalla on kurkku joka menee kaasariin, esimerkiks kysyt äitiltäs onko jotain huonoa ruuttaa/ruiskua jonka saisit, se täyteen pensaa ja ruiskautat sinne kurkkuun.

Tai vaihtoehtosesti voit ottaa koko ilmanputsarin irti, en muista monella se on kiinni, Boosterissa ainakin oli kahdella kuusiokololla lohkossa kiinni, ja kaasarin perässä letkunkiristimellä. P.s. Jos käytät ensimmäistä tapaa, puhdista se vaahtomuovinen suodatinosa
kunnolla ennen takaisinlaittoa ! Näin vältät kaasarin tukkeutumisen uudelleen. Aina kun purat jotain, niin laita kunnolla muistiin miten purit. Näin pystyt kasaamaan suoraan päinvastasessa järjestyksessä, jos oletin oikein että olet ns "aloittelija", ota valokuvia purkamisen joka vaiheesta niin ei jää mitään epäselväksi.
Nahkela kirjoitti:Onkos muuten jengillä vinkkejä että miten nuo sähköt saa tuosta tangosta silleen mukavasti piiloon? Rossitanko tuli laitettua ja rumasti muutama sokeripala paistaa siitä ja muutenkin pieni sekasotku.
Siinähän on vaan mielikuvitus rajana, itse tein liitännät vaan siistimmiks, ja kutistesukan sisään johtonivaskat. Tällä tavoin saat kaks nättiä johtopakettia kulkeen molemmilta puolilta tankoa etukatteitten suojiin.