Gilera stalker

cdi-
Liittynyt:
20.3.2005 15:35
Re: mittarivirhe

ViestiKirjoittanut cdi- » 11.6.2006 14:15

petrusilkka kirjoitti:mulla kulkee stalker mittariin 75, mittari siis 80 asti, paljonko oikeaa nopeutta? 65?

Max. ~65
peke90
Liittynyt:
23.11.2005 19:08

ViestiKirjoittanut peke90 » 11.6.2006 14:27

ok

entä jos ottas vakioputken pois ja pistäs tuon tilalle. http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_ ... cts_id=897 . paljonko sillon, tuskin ihan 90 vai?
cdi-
Liittynyt:
20.3.2005 15:35

ViestiKirjoittanut cdi- » 11.6.2006 14:31

petrusilkka kirjoitti:ok

entä jos ottas vakioputken pois ja pistäs tuon tilalle. http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_ ... cts_id=897 . paljonko sillon, tuskin ihan 90 vai?

Variaattori ja kaasari säädöissä ehkä joku ~75-80.
DR.Sykerö
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
24.8.2004 18:33

ViestiKirjoittanut DR.Sykerö » 11.6.2006 21:12

Todella jyrkkään ja pitkään alamäkeen tuo 80 km/h. Eiköhän 75k/h ole se realistinen nopeus.
Bassetti
Liittynyt:
12.8.2005 13:16

ViestiKirjoittanut Bassetti » 11.6.2006 21:31

Bassetti kirjoitti:Onkohan 2005 ja 2006 vuosimallin Stalkereiden välillä mitään muuta eroa kuin väritys?
DR.Sykerö
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
24.8.2004 18:33

ViestiKirjoittanut DR.Sykerö » 11.6.2006 22:25

En usko. Sama peli mitä luultavammin.
peke90
Liittynyt:
23.11.2005 19:08
mittarin tausta

ViestiKirjoittanut peke90 » 2.7.2006 19:06

mistä löytäs netistä staluun mittarin taustan, kun meinasin laittaa sen ruman punasen päälle (ei oikeen käy sinisten taustavalojen kanssa) ja on niin vaikee ite tehdä tietokoneella..
peke90
Liittynyt:
23.11.2005 19:08
mittari

ViestiKirjoittanut peke90 » 2.7.2006 21:28

niin ja onko joku irrottanu sitä mittarin osoitinta stalkerista kun on aika pirun vaikee irrottaa, että miten sen sais irti rikkomatta sitä
DR.Sykerö
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
24.8.2004 18:33

ViestiKirjoittanut DR.Sykerö » 2.7.2006 23:54

Yrität kammeta sitä varovasti jollain ruuvimeisselillä, jos menee paskaksi, niin paska säkä.
peke90
Liittynyt:
23.11.2005 19:08

ViestiKirjoittanut peke90 » 2.7.2006 23:57

jos jaksaa.. se bensamittarin osoitin irtos ihan helposti
DR.Sykerö
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
24.8.2004 18:33

ViestiKirjoittanut DR.Sykerö » 2.7.2006 23:59

Hei, mitä mahtais kulkea Leovince ZX:llä ja kevyemmillä rullilla ja isommalla suuttimella? Onko noi pakolliset nuo kytkimen jousen ja vastapaine jousen vaihdot vai pärjääkö näillä?
jimmye
Liittynyt:
17.3.2005 22:01

ViestiKirjoittanut jimmye » 3.7.2006 0:19

Vauhtia kerännee ~70km/h. Tuo 'pakollisuus' riippuu ihan siitä miten variaattori toimii putken+rullien vaihdon jälkeen.
peke90
Liittynyt:
23.11.2005 19:08
alulattia

ViestiKirjoittanut peke90 » 6.7.2006 17:03

DR.Sykerö kirjoitti:Te joilla on tuo alumiininen astinlauta, niin miten olette saaneet sen kiinni? Oma ei millään pysy kiinni, koska tuossa jalkatilan katteessa on ne ihme "nystyrät".


mie otin sen jalkatilan katteen kokonaan pois ja meinasin kiinnittää sen alumiinilevyn suoraan niillä samoilla ruuveilla kun millä se kate oli kiinni. tosin en löytänyt joensuusta muuta kun 3mm paksua alulevyä, joten en tiedä miten se onnistuu ohuemmalla.
pitääkin mennä poraamaan niitä reikiä siihen levyyn niin saa sen vihdoin kiinni siihen...
saparmurat
Pyörä:
Fude Race
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
3.7.2006 9:22
varin kuristin

ViestiKirjoittanut saparmurat » 17.7.2006 16:28

Mihin väliin tulee variaattorin kuristin vuoden 98 Stalkerissa? Pitäis saada kuristukset takaisin, että pääse rekisteröimään...
Basu
Liittynyt:
14.11.2003 22:45
Re: varin kuristin

ViestiKirjoittanut Basu » 17.7.2006 16:36

saparmurat kirjoitti:Mihin väliin tulee variaattorin kuristin vuoden 98 Stalkerissa? Pitäis saada kuristukset takaisin, että pääse rekisteröimään...

Kuristin = prikka?
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=27200
Tosta näkyy.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista