mikat92 kirjoitti:AUTTAAKO TOI POWERBOOST KAASARI YHTÄÄN?!?!?!?!?!?!?!
Pikkasen puhtia sain sil aikaseks, mut ei mitään päätä huimaavaa muutosta(ei muuttunu kevariksi). Kummastelin ku mittailin bowerin imuaukkoa niin se on 18,5mm ja kuristetussa on 20mm!!
Mutta sit huomasin että kuristetussa on luistimen kummallakin puolella metalli läpyskä, itse asiassa luistin näytti muutenki pienemmältä(kapeemmalta).
Kuristetussa on muute kaasarinkannessa muovinen pitkä tappi ja bowerissa kansi on metallia eikä tappia ole, on niis muitakin pieniä eroja.
Olis pakko saada nopeusrajoitin pois.
CDI-boksissa on seitsemän piuhaa, sini/lila piuha variaattorinkopasta on abikoliittimellä cdi-boksissa, sen ku irrottaa niin liikkeelle lähtiessä pitää laittaa kaasua erittäin varovasti muuten mopedi kirjaimelllisesti hyytyy ja pitää melkein pysähtyä.
Varovaisella kaasulla kun kiihdyttää pikkuhiljaa kaasua lisäten niin vauhdin saa nousemaan päälle 70kmt!:P
Tuntuu ettei sytkät pysyis mukana kun irroittaa rajoitin piuhan, piuha takas kiinni niin taas voi kaasua laittaa mutta max.nopeus on enää n.50kmt.
Pitäis varmaan keksiä piuhan väliin jokin juttu huijaamaan cdi boksia?
Huollossa sanoivat että tehtaalla idiootit laittavat liian löysän painejousen variaattorille jonka takia ylämäki lähtö on tuskaista, kuulemma asia kannattaa korjata jäykemmällä.
Rullistakin sanoivat et vakiona on 8-grammaiset ja ja suositteli noin 5.1 grammaisia kiihtyvyyttä halutessa.
Ja viel sanoivat että helkamassa ei ole oikeastaan mitään kuristuksia, pakoputkessa jokin yksi pilli sisäl joka ei ole mitään verrattuna muiden skottereiden putkien kuristuksiin.