Ei siinä kauaa mene jos tietää mitä tehä,max tunti,jos sitäkään.
Tottakai 72cc huomaa varmasti eron,verrattuna vakioon,se on päivän selvää,kun tuolla 63cc sellaki vääntöä on roimasti enemmän ku vakiolla.
Jepex kirjoitti:Jep jep, tänään sovittelin 110cc pyttyä, mutta tekemistä on että se siihen istuu täydellisesti.
karkulainen kirjoitti:Jepex kirjoitti:Jep jep, tänään sovittelin 110cc pyttyä, mutta tekemistä on että se siihen istuu täydellisesti.
Minkä pyttyä?![]()
Mikä kansi, nokka, sopiiko nokkaketju jne? Kerropa lisää tuosta kovin uhkarohkeasta sydämensiirrosta.
Mites pinnapulttien paikat ja lohkot yleensäkin?
Männän halkaisija pitäisi tuolla iskunpituudella olla 62.23mm.
karkulainen kirjoitti:>Tuxxu< kirjoitti:Alko posliinit ratsaamaan mopoja täällä (oma solikka kulkee 60++), niin mikähän olis paras ja helpoin kuristus minkä tohon ehtii huomenna väsästä? Vinkkejä kaasukurin tekoon?
Kaasarin kannen alle samanlainen tappi kuin vakiona.