SadistinenMonarkki kirjoitti:Voi perkele mitä rosvoamista.
Onneks itse saan viikon päästä tuon pienen a:n niin ei tarvii piitata noista.
Joo no hyvä sulle

Mutta ei kellään ois tarkempaa tietoa, vaikka ei niin ajankohtaista ihan vielä ookkaan?
SadistinenMonarkki kirjoitti:Voi perkele mitä rosvoamista.
Onneks itse saan viikon päästä tuon pienen a:n niin ei tarvii piitata noista.
Keuvlaa kirjoitti:asiahan menee näin. Olen suorittamassa harkkaluvilla a1 korttia ja olen tehnyt nyt käsittelykokeen ja teoriakokeen ja kaikki harkkalupiin edellyttävät tunnit käynyt, enään poliisille viemättä harkkalupapaperit. KYSYMYKSENI kuuluu näin: onnistuuko että vien harkkalupahakemuksen vasta ensi keväänä poliisille ja sitten ajelen harkoilla tuon 1-3kk ja sen jälkeen inssi???? Kiitoskia vastauksista jo näin etukäteen
JP_89 kirjoitti:Keuvlaa kirjoitti:asiahan menee näin. Olen suorittamassa harkkaluvilla a1 korttia ja olen tehnyt nyt käsittelykokeen ja teoriakokeen ja kaikki harkkalupiin edellyttävät tunnit käynyt, enään poliisille viemättä harkkalupapaperit. KYSYMYKSENI kuuluu näin: onnistuuko että vien harkkalupahakemuksen vasta ensi keväänä poliisille ja sitten ajelen harkoilla tuon 1-3kk ja sen jälkeen inssi???? Kiitoskia vastauksista jo näin etukäteen
http://www.helsinginliikennekoulu.fi/ti ... en2010.pdf
"5. Teoriakokeen voimassaolo
Hyväksytysti suoritettu kuljettajantutkinnon teoriakoe on voimassa kuusi kuukautta
ja opetusluvan hakijan koe kaksi vuotta."-
Keuvlaa kirjoitti:Jos haen maanantaina harjoitusluvan poliisilta ja siinä menee noin vko poliisin mukaa ennen kuin saa luvan itselleni. Niin kysymykseni kuuluuki, ajelen sen vähimmäis määrän 1kk ja menen insiin, mitä jos on satanut jo ensilumet??? voiko inssiä enään silloin ajaa?
0Pi kirjoitti:Tämän hetkisen lainsäädännön mukaan a -> A, kun a ollut 2v.