Missäkohtaa exc-r:ssä on tuo sytkäkartan muutos piuhat ? Minkä väriset ? Tuntuis että olis laiskempi kartta käytössä kun käytökseltään oli samallainen kuin entinen 530 nappi pohjassa (siinä oli powerparts sytkäkartanmuutosnappi) kun ei pauku putkessa _YHTÄÄN_ ja osa vedoista puuttuu.
Pyörä vm. 09 450 exc-r.
LeKe96 kirjoitti:Tarkotus ois hakee kotari exc 450 saksasta ja laittaa suomen kilpii ni kertokaas mite näitä o kuristettu et voiko ostaa semmosen mikä on papereissa yli 12kw ja laitella kurit siks aikaa et sais suomen kilpiin et vois sit väliluokka kortilla ajella vai pitääkö ostaa semmone mikä on papereissa alle 12kw mut joka tapauksessa pitäis siitäki saaha ne kurit pois eli miten se tapahtuu?
ja sit kertokaas muutenki vähä tästä pyörästä ja sen huolloista ja siitä mitä kannattaa huomioida ja tarkastaa ku ostaa kyseistä pyörää?

Muista että A1 kortillahan et saa ajaa yli 125 kuutioista jos meinaat että ajelisit 16v:nä nelipuolikasta laillisesti. 18v täytettyäsi saat ajaa sitä nelipuokkia kunhan siinä tehot pysyy alle 18kw (laskukaava = 0,16kw x 115kg). Saksasta ei kannata hakea paria vuotta vanhempaa pyörää kun tykkäävät ruuvata niitä mittareita, ja kotari on maailman helpoin meikata pikku-rahalla näyttämään kuin uudelta.