jepjep!
Nyt on taas vaihteeks veetty sähköt uusiks, kävin kaikki liitokset läpi ja uusin niitä, varmistin mittarilla johtojen eheyden ja katkasijoiden toimivuuden. Sähköteippiä menny vasta kaks rullaa

No eihä ne valot kuitenkaa palanu, aattelin et johtuu automaattisesti tosta loistavasta jännitteensäädin virityksestä mutta eihän sinne tullu ollenkaan virtaa, johto kuitenkin oli ehjä... pitää rueta maadotusta kattoo ja mittailee valopuolan arvoja. Onneks JOSSAIN laatikossani jossain päin monia varastojani pitäs olla uus valopuolakin, ihan paketissa

onkoha kellää hajua valopuolan vastusarvoista mitä pitäs antaa ?
Mutta tosiaan, tuli myös heitettyä vakioputki kiinni, kohoa ei tänäänkään näkyny postissa. Netistä en sen standardi arvoja löytäny, mutta luojankiitos muistin että hyllystä löytyy tommonen alkuperäne Japsi Suzuki PV service manual englanniksi. Jo muute alko löytyy informaatiota

ja millin pielessähän se koho olikin, ei muutako säätöön ja kokeilee. 82 ps sisään ja ajoa, toimi ihan ok. Se sammuilu loppu kokonaan ! heitin kokeeks vielä 85, toimi paremmin. Tuntu oikeestaan aika säädöissä olevalta mut jotenki jäi semmone fiilis et se käy laihalla ku putki oli niin kuuma

tiiä siitä sitten...

Pitänee vielä koittaa 88 jos jaksan tai sitten uskon että se on hyvä ny

välit ainakin on vaihdettava, huutaa niin kauheesti ja menee aivan maksimissaan 40kmh erittäin tarkkaan persemittariin. Ei taida se piikkiä isompi eturatas paljo tuntua et jos vakio takarissan heittäs.
Seuraavaks sitte valopuola kuntoo, välit vaihtoo ja pikkuhifistelyä, sit ei muutako ajoa ennen sen perkelen männän vaihtoa

Palaillaan!