Jep jep, projektointia harrastettu taas pari päivää lisää
Eileen avasin keulan, että näkee sen stefan mallin. Olikin sanottua kovempi homma. Meinaan liukuputken pääs olevan akselin kiinnityspala (jonka pitää ottaa pois, että pääsee stefaan käsiksi) oli keulan edellinen omistaja vetänyt väärille jengoolle (ainaki siltä ne palat näytti kun irti sai). Vajaa tunti siinä sitten menim ennen kun tajusin pistää sen ruuvipenkkiin vanhan sisärenkaan suojaamana ja taittaa putkella sitä auki

Ja tänään sitten väsäsin takarunkoa ja hieman katteita silvoin alapuolelta.
Runkoon reikää

Nuo röörit tosiaan viä isontui 8mm asti.
Viimeistelemätönn mutta tarkoituksensa hoitava takarunko.

Kierteetkin tosiaan kävin kaverin luona vetämässä kiinnikkeisiin.
Ja samalta herralta ostin "ehkä" tarpeeksi alumiinia kiinnikkeiden tekoon

Sitten siihen sovittelin katteet kiinni

Vielä kun ne 10-15cm palat vetää eestä pois nii uppoo kylkiin niinku pitää
Ja hieman havainnollistamista

Tuosta vielä lipan pää nousee hieman jyrkemmin ylös ja menee etiäpäin, meinaan kun tuo rekkules hieman "keulii" tuossa pukilla ja tuo rengas kun on loppuun kulunut

Seuraavan päivän homma onkin sitten modata sivukatteet loppuun.