repletefern kirjoitti:No kaverilla oli ottanu vaa kurit pois nii 160 km/h
 Aivan perseestä hinuuttaa kaasupohjassa eikä tolla pääse semmoseen nopeuksiin että se tuntuis jotenki siistiltä..
 Aivan perseestä hinuuttaa kaasupohjassa eikä tolla pääse semmoseen nopeuksiin että se tuntuis jotenki siistiltä..
		    repletefern kirjoitti:No kaverilla oli ottanu vaa kurit pois nii 160 km/h
 
  iha vitun hullua ku mutkanen tie ja ei oikei sellast ettei menis alle 135km/h mutkaa
 iha vitun hullua ku mutkanen tie ja ei oikei sellast ettei menis alle 135km/h mutkaa  itel oli huiput n.145-150? sigmaan ja autonmittareihi yms kokeiltu mut tarkkaa ei olla saatu
  itel oli huiput n.145-150? sigmaan ja autonmittareihi yms kokeiltu mut tarkkaa ei olla saatu  
		     kaverilla oli kotarissa 14-40 välit enskoilla, ja sillä nappasi 157 omaan mittariin suht tasaisella, edellinen omistaja kuulemma luukuttanut alamäkeen 163, mutta varmaan mittarivirhettä jonkin verra.
  kaverilla oli kotarissa 14-40 välit enskoilla, ja sillä nappasi 157 omaan mittariin suht tasaisella, edellinen omistaja kuulemma luukuttanut alamäkeen 163, mutta varmaan mittarivirhettä jonkin verra.
		     
		    välzy kirjoitti:mikä lämpöarvonen tulppa? kylmemmillä keleillä kannattas käyttäää vähän kuumempaa tulppaa ettei ala käymään viileenä. Talvella voi piikkisessä ajella kasilla ihan hyvin
 
		    OziBo_ kirjoitti:repletefern kirjoitti:No kaverilla oli ottanu vaa kurit pois nii 160 km/h
Joo nää on taas näitä puheita.. Saman verran se menöö ku muukki eli n. 140km/h mutta mitä väliä sillä edes onAivan perseestä hinuuttaa kaasupohjassa eikä tolla pääse semmoseen nopeuksiin että se tuntuis jotenki siistiltä..
Pikkuveli kirjoitti:mulla meni teho penkissä 150km/h ku kiersi iha tappiin todellisuudessa 135km/h smotot ja 42 takaratas
