Joo siis mäntä ja muovirattaat heinäkuussa vaihtoon ku kesätyöt loppuu kesäkuulta ja on taas rahaa   . Kyllähä sitä aikasemminki ois voinu mutta talvella ei ollu rahaa eikä mielenkiintoa.. Ja nyt ei viitti enää ku koko kesäkuu pitäs kulkee tolla ni ei viitti lihoiks laittaa.
  . Kyllähä sitä aikasemminki ois voinu mutta talvella ei ollu rahaa eikä mielenkiintoa.. Ja nyt ei viitti enää ku koko kesäkuu pitäs kulkee tolla ni ei viitti lihoiks laittaa. 
Ja just itekki pelkään et leipaseeko. Ei vaa pidä hapettaa liian rajulla kädellä ny hetkee . Vakiona 15 tkm suositeltu männänvaihto ja TTnä 10tkm ja ku nyt rullailtu sen 1000km TTnä ni koetan luottaa siihen että kestäs vielä...
 . Vakiona 15 tkm suositeltu männänvaihto ja TTnä 10tkm ja ku nyt rullailtu sen 1000km TTnä ni koetan luottaa siihen että kestäs vielä...  
 
Männästä tosin näkyy vähän jälkee ku pakoaukosta tiirailee. Ei siis että ois kulunu mitenkää tai nirhaumaa. Vaan vähän pieniä ohipuhalluksen merkkejä saattaapi plla kun ruskeita laikkuja vähä männänrenkaiden alapuolella. Eli saattaa vähän väljä olla jo.... Ja jos jollain parempaa tietämystä noista laikuista kuin että olisivat ohipuhallusta niin kertokaa että tietää varatua kunnon pommiin ajoissa 
		    
		    
	   . Kyllähä sitä aikasemminki ois voinu mutta talvella ei ollu rahaa eikä mielenkiintoa.. Ja nyt ei viitti enää ku koko kesäkuu pitäs kulkee tolla ni ei viitti lihoiks laittaa.
  . Kyllähä sitä aikasemminki ois voinu mutta talvella ei ollu rahaa eikä mielenkiintoa.. Ja nyt ei viitti enää ku koko kesäkuu pitäs kulkee tolla ni ei viitti lihoiks laittaa. Ja just itekki pelkään et leipaseeko. Ei vaa pidä hapettaa liian rajulla kädellä ny hetkee
 . Vakiona 15 tkm suositeltu männänvaihto ja TTnä 10tkm ja ku nyt rullailtu sen 1000km TTnä ni koetan luottaa siihen että kestäs vielä...
 . Vakiona 15 tkm suositeltu männänvaihto ja TTnä 10tkm ja ku nyt rullailtu sen 1000km TTnä ni koetan luottaa siihen että kestäs vielä...  
 Männästä tosin näkyy vähän jälkee ku pakoaukosta tiirailee. Ei siis että ois kulunu mitenkää tai nirhaumaa. Vaan vähän pieniä ohipuhalluksen merkkejä saattaapi plla kun ruskeita laikkuja vähä männänrenkaiden alapuolella. Eli saattaa vähän väljä olla jo.... Ja jos jollain parempaa tietämystä noista laikuista kuin että olisivat ohipuhallusta niin kertokaa että tietää varatua kunnon pommiin ajoissa
 
		     Kirjoittanut ma$$i » 19.5.2015 21:36
Kirjoittanut ma$$i » 19.5.2015 21:36
    			 Mikäköhän mahtasi olla vikana kaasarissa kun ei koneelle tunnu antavan yhtään bensaa, vaan vuotaa jostain kohti kaikki maahan? Ei siis lähde edes käyntiin. Tässä on siis 34mm dellorto ja mitä katoin nii näytti ainakiin kaikki olevan kunnossa ja koho ihan toimiva.
 Mikäköhän mahtasi olla vikana kaasarissa kun ei koneelle tunnu antavan yhtään bensaa, vaan vuotaa jostain kohti kaikki maahan? Ei siis lähde edes käyntiin. Tässä on siis 34mm dellorto ja mitä katoin nii näytti ainakiin kaikki olevan kunnossa ja koho ihan toimiva.
		     .
 . vaikka vähän rötää kylmänä. Mutta kone lämpimänä se tärkeinhän on ja tulppa on tasan maitokahvin värinen eli täydelliset säädöt
  vaikka vähän rötää kylmänä. Mutta kone lämpimänä se tärkeinhän on ja tulppa on tasan maitokahvin värinen eli täydelliset säädöt   . Vireinä on 34vhsb, TT-putki, rave1 ja v-force3 ja vaikka säxä on väljä paska atm
  . Vireinä on 34vhsb, TT-putki, rave1 ja v-force3 ja vaikka säxä on väljä paska atm  
  
 
  Välikelinpiikit meni SX:n mukana..
  Välikelinpiikit meni SX:n mukana..