En oo oikein perillä näistä jutuista ku vasta äsken sain apikan nii tarkotetaanko tehtaan tt-putkella säxän/räxän tyhjennettyä vakioputkee vai onko se joku muu?  
   
		    
		    
	   
   
		     
   
		     . Osia esim tt-putki, 34vhsb, rave1 ja v-forcet eli oon aika pettyny huippuihi. Tosin männällä ajettu 12tkm eli on varmaa aika lopussa jo
 . Osia esim tt-putki, 34vhsb, rave1 ja v-forcet eli oon aika pettyny huippuihi. Tosin männällä ajettu 12tkm eli on varmaa aika lopussa jo   ja saatanan väljä
  ja saatanan väljä   . Uus mäntä tulee kun työt loppuu ja ei tarvi säännöllisee kulkea. Sitte nähdää paljonkl tulee vetoja
  . Uus mäntä tulee kun työt loppuu ja ei tarvi säännöllisee kulkea. Sitte nähdää paljonkl tulee vetoja   . Just sen takia vhm harkinnassa ku uus mäntä kuotenki tilattava ja jos ottas tasalakisena nii olis pakko ottaa tasalakikansiki tietysti
 . Just sen takia vhm harkinnassa ku uus mäntä kuotenki tilattava ja jos ottas tasalakisena nii olis pakko ottaa tasalakikansiki tietysti   .
. Happo69 kirjoitti:En oo oikein perillä näistä jutuista ku vasta äsken sain apikan nii tarkotetaanko tehtaan tt-putkella säxän/räxän tyhjennettyä vakioputkee vai onko se joku muu?
 . Suosittelen, omaan käyttöö ollu se paras putki
 . Suosittelen, omaan käyttöö ollu se paras putki 
		     mut Tomi7500 tai kuka tahansa nii mistä ootte ostanu arrowin kokoputkiston?
 mut Tomi7500 tai kuka tahansa nii mistä ootte ostanu arrowin kokoputkiston?   
   
		     . Google auttaa aika paljon
. Google auttaa aika paljon  
  
		     . Ei oo 100% varmaa tietoa mutta mistää muusta paikasta en oo kuullu suomessa. Rave 2 osia sais kartingilta mut mut laipat vissii erilaiset.
 . Ei oo 100% varmaa tietoa mutta mistää muusta paikasta en oo kuullu suomessa. Rave 2 osia sais kartingilta mut mut laipat vissii erilaiset. 
  . Eli kun alempaa palaa yritti laittaa ni se pyöree sylinteri pyrki koko aja ylös ja piti koko ajan painaa se alas ja ri millää meinannu saada ylempää palaa kiinni... Lopulta laitettii ensi yläpala ja pakotettiin meisselin avulla alapala sinne ja väännettii meisselin avulla kohallee. Sitte ihmettrlyä että millä vitulla sen laittaa takaisin levylle kun koko ajan palat painuu kiinni.... Noh meisseli välii ja siitä pienellä taiteilulla levyyn ja pultit kiinni.
  . Eli kun alempaa palaa yritti laittaa ni se pyöree sylinteri pyrki koko aja ylös ja piti koko ajan painaa se alas ja ri millää meinannu saada ylempää palaa kiinni... Lopulta laitettii ensi yläpala ja pakotettiin meisselin avulla alapala sinne ja väännettii meisselin avulla kohallee. Sitte ihmettrlyä että millä vitulla sen laittaa takaisin levylle kun koko ajan palat painuu kiinni.... Noh meisseli välii ja siitä pienellä taiteilulla levyyn ja pultit kiinni. 
		     Muista sisäänajaa palat!
 Muista sisäänajaa palat! 
		     
   . Siinä sitte ihmeteltii ja melkee alotettii purkaa kunnes tuli mieleen että jos siellä onki liikaa nestettä ettei se pääse palautumaan ja sylinteri painaa koko ajan. No avattiin sitte jarrunestesäiliö ja vähä imeytettii kankaanseen ja kokeiltii pyörittää takapyörää. Hyvin pyörähti ilman vastusta ja kävin uudenki lenki vetää ni ei ottanu enää kiinni mihkää vaan pelitti hyvin
 . Siinä sitte ihmeteltii ja melkee alotettii purkaa kunnes tuli mieleen että jos siellä onki liikaa nestettä ettei se pääse palautumaan ja sylinteri painaa koko ajan. No avattiin sitte jarrunestesäiliö ja vähä imeytettii kankaanseen ja kokeiltii pyörittää takapyörää. Hyvin pyörähti ilman vastusta ja kävin uudenki lenki vetää ni ei ottanu enää kiinni mihkää vaan pelitti hyvin  
 
		     
   
		     
   
		    Det51 kirjoitti:Minkälaisia kokemuksia porukalla on tuosta pjmestä? Onko osat tullu perille ja miten nopeesti osat yleensä tulee? Ja vielä että onko tosta vhm:ästä mitään hyötyy? Onko isoo vaikutusta normi palotilaan?