ma$$i kirjoitti:Täytyykö kytkin säätää uudelleen ton jälkeen vai tarviiko mihkää sellasee koskea edes?]
Ei sitä kytkintä tarvi säätää tai tehdä sille mitään



ma$$i kirjoitti:Täytyykö kytkin säätää uudelleen ton jälkeen vai tarviiko mihkää sellasee koskea edes?]
ma$$i kirjoitti:No niin elikkä kävi perinteinen paska tuuri, mäntä on kokoa 53.99 ja tasalakisena saisi vain 53.97 ja 53.98.... Taitaa jäädä tasalaki vhm haaveeksi
. Ei vissiinkään ole järkeä ostaa pienempää mäntää koska välys menee jo silloin vituilleen, vai?
. Niin mahtaaako siis haitata jos ottaa yhden pykälän pienemmän kuin mikä vakiona oli sisällä eli ottaisin 53.98 vaikka sisällä oli 53.99 ?
E: Wisecoa saisi tasalakisena ja vain yhdellä m renkaalla ja koko olisi 53.95 mutta on ilmeisesti takomäntä. Mitenkäs noiden takomäntien välykset? Isompiahan ne piti olla, mutta paljonkoja onko järkeä ottaa mäntä jossa vain yksi männänrengas? Kierrosteho paranee, mutta onko haittapuolena liikaa se ettei se kestäkään?
Lwevi kirjoitti:Mitenkäs se takajarru jarrupaloja kiinnitys tapahtui? En yhtään muista että mitenkä ne piti kasata enääMitäköhän jarruille kuuluis tehdä kun ainakin etujarru laahaa niin miten sen sais korjattua?
Uus mäntä ei tuossa 10 000km saa olla ainakaan yhtään isompi vielä!
Pienempi voi olla yhen pykälän. esim itelläki oli vakio mäntä 53,98 nyt vertexin tasakattonen 53,97.
ma$$i kirjoitti:Joopa joo, taitaa jäädä VHM haaveeksi, voi vitun vittu, miten sä muuten JusHond laitoit vertexin sisään koska sitähän saa vain 53.97 kokoa ja pienimpäään rotax sylinteriin menee 53.98 vakiona
, saman teki veljes aikoinaa
. Että miten ihmeessä teiän mäntien koot oli vai laitoitteko vaa kylmästi pienemmät
E seuraava on veljesi tässä ketjussa puhumaaUus mäntä ei tuossa 10 000km saa olla ainakaan yhtään isompi vielä!
Pienempi voi olla yhen pykälän. esim itelläki oli vakio mäntä 53,98 nyt vertexin tasakattonen 53,97.
Ja ei sylintereitä ole 53.97 kokoa, miks ihmeessä vertex valmistaa yhtä kokoa pienempää mäntää mikä pienimpään sylkkään menee