ma$$i kirjoitti:Täytyykö kytkin säätää uudelleen ton jälkeen vai tarviiko mihkää sellasee koskea edes?]
Ei sitä kytkintä tarvi säätää tai tehdä sille mitään
 Vaativin homma on varmaan kiskoa se kytkin vaijeri pois sieltä kun siielä on kaikki tiivisteet yms muut niin se on niin saatanan tiukka
 Vaativin homma on varmaan kiskoa se kytkin vaijeri pois sieltä kun siielä on kaikki tiivisteet yms muut niin se on niin saatanan tiukka   Vaan eihän sitä ole pakko edes ottaa voihan se roikkua siinä.. Ite maalasin sillon sen kopan niin otin irti
 Vaan eihän sitä ole pakko edes ottaa voihan se roikkua siinä.. Ite maalasin sillon sen kopan niin otin irti   
		     Kirjoittanut JusHond » 2.7.2015 14:43
Kirjoittanut JusHond » 2.7.2015 14:43
    			 
		     , mäntä on kokoa 53.99 ja tasalakisena saisi vain 53.97 ja 53.98.... Taitaa jäädä tasalaki vhm haaveeksi
 , mäntä on kokoa 53.99 ja tasalakisena saisi vain 53.97 ja 53.98.... Taitaa jäädä tasalaki vhm haaveeksi   . Ei vissiinkään ole järkeä ostaa pienempää mäntää koska välys menee jo silloin vituilleen, vai?
  . Ei vissiinkään ole järkeä ostaa pienempää mäntää koska välys menee jo silloin vituilleen, vai?   . Niin mahtaaako siis haitata jos ottaa yhden pykälän pienemmän kuin mikä vakiona oli sisällä eli ottaisin 53.98 vaikka sisällä oli 53.99 ?
 . Niin mahtaaako siis haitata jos ottaa yhden pykälän pienemmän kuin mikä vakiona oli sisällä eli ottaisin 53.98 vaikka sisällä oli 53.99 ? 
		     Siitäjohtuen meikällä tuo 53,97mm
  Siitäjohtuen meikällä tuo 53,97mm 
		    