Kiitokset juho  , taidan sitten 0.05 tai 0.06 välyksellä ottaa varmuuden vuoksi eli tasalakimäntä ja vhm tasalaki onnistuu sittenkin
 , taidan sitten 0.05 tai 0.06 välyksellä ottaa varmuuden vuoksi eli tasalakimäntä ja vhm tasalaki onnistuu sittenkin   wuhuuuu
  wuhuuuu  
 
ja Lwevi kumpi kaasutin sulla on 28 vai 34? 28 paikkaa en muista missä se seosruuvi on, mutta kaasuttimen "ulko" reunalla se ruuvi sijaitsee eli on helposti säädettävissä kun on pyörässä kiinni. Sulla on 2 vaihtoehtoa: siinä kyljessä on 2 ruuvia : tyhjäkäynnin säätö ja seosruuvi. Tyhjäkäynnin säätö on se isompi ruuvi jossa on se jousi, et voi erehtyä sitten mikä se seosruuvi on 
 
34 vhsb ssä seosruuvi on tyhjäkäynnin säädöstä katsoen alavasemmassa kulmassa ja 34 kaasarilla optimi on ~1.5 kiekkaa auki. 28 kaasarille en muista paljonko auki
		    
	   , taidan sitten 0.05 tai 0.06 välyksellä ottaa varmuuden vuoksi eli tasalakimäntä ja vhm tasalaki onnistuu sittenkin
 , taidan sitten 0.05 tai 0.06 välyksellä ottaa varmuuden vuoksi eli tasalakimäntä ja vhm tasalaki onnistuu sittenkin   wuhuuuu
  wuhuuuu  
 ja Lwevi kumpi kaasutin sulla on 28 vai 34? 28 paikkaa en muista missä se seosruuvi on, mutta kaasuttimen "ulko" reunalla se ruuvi sijaitsee eli on helposti säädettävissä kun on pyörässä kiinni. Sulla on 2 vaihtoehtoa: siinä kyljessä on 2 ruuvia : tyhjäkäynnin säätö ja seosruuvi. Tyhjäkäynnin säätö on se isompi ruuvi jossa on se jousi, et voi erehtyä sitten mikä se seosruuvi on
 
 34 vhsb ssä seosruuvi on tyhjäkäynnin säädöstä katsoen alavasemmassa kulmassa ja 34 kaasarilla optimi on ~1.5 kiekkaa auki. 28 kaasarille en muista paljonko auki
 Kirjoittanut ma$$i » 8.7.2015 13:22
Kirjoittanut ma$$i » 8.7.2015 13:22
    			 
   , mites liikahtaa tolla tekniikalla
  , mites liikahtaa tolla tekniikalla   
		    