Heti paisarin alussa ja sitten paisari keskeltä poikki niin siellä toinen
		    
		    
	  
 
		     
		     
		     
  
  
		     
  ?
 ?
		    ma$$i kirjoitti:
Ja sitten HÄTÄHÄTÄ KIIRUS!
Onko vertexin männässä mitään väliä kumpi männänrengas ylös ja kumpi alas? Sen tiedän että kirjainpuoli ylöspäin molemmissa. Kovin samanlaisilta näyttävät, lienevätkö identtiset..? Eli kumpi rengas alas ja kumpi ylös?
 
		     
		    
 , ainaki puristukset nous aivan helvetisti ja vääntöä tullu pirusti lisää. Ainoa problema että vanhat säädöt 158ps, 38tk, K56 2. ylin lovi ei iha pelaa uuden tekniikan kanssatt putki, 34vhsb, v-force3, rave1, vhm tasalaki , kierrokset leijaa kun päästää kaasusta ja vetää kytkimen pohjaa vauhdis, euvät laskeudu kunnolla myös paikallaan kierroksia antaes hieman leijaa.
, ainaki puristukset nous aivan helvetisti ja vääntöä tullu pirusti lisää. Ainoa problema että vanhat säädöt 158ps, 38tk, K56 2. ylin lovi ei iha pelaa uuden tekniikan kanssatt putki, 34vhsb, v-force3, rave1, vhm tasalaki , kierrokset leijaa kun päästää kaasusta ja vetää kytkimen pohjaa vauhdis, euvät laskeudu kunnolla myös paikallaan kierroksia antaes hieman leijaa.  
  . Saa myös kertoa minkä jokoista tk suutinta teillä kiinni 34 VHSB ssä.
. Saa myös kertoa minkä jokoista tk suutinta teillä kiinni 34 VHSB ssä.
		     
  jolloinka kaikkia suutinkokoja tulisi suurentaa vanhoista, sillä bensaseos palaa nopeammin. Kuulostako yhtään järkeenkäyvälle?
 jolloinka kaikkia suutinkokoja tulisi suurentaa vanhoista, sillä bensaseos palaa nopeammin. Kuulostako yhtään järkeenkäyvälle? 