Tuli tänään yhtäkkiä mieleen, että miksi noi venttiilit neuvotaan säätämään tuon merkin näkyessä tarkitusreijästä?  Oon pitkään ihmetellyt että miks husse nakuttaa niin perkeleesti vaikka oon säätänyt just niin kuin neuvotaan. Noh, tänään venoja säädellessä tuli huomattua, että kun merkki näkyy tarkistus reijästä, on moottori pako- ja imutahdin välissä, jolloin kaikkia venttiileitä painetaan alas. Eihän siihen sillon mitään välystä jää
 Oon pitkään ihmetellyt että miks husse nakuttaa niin perkeleesti vaikka oon säätänyt just niin kuin neuvotaan. Noh, tänään venoja säädellessä tuli huomattua, että kun merkki näkyy tarkistus reijästä, on moottori pako- ja imutahdin välissä, jolloin kaikkia venttiileitä painetaan alas. Eihän siihen sillon mitään välystä jää  . Pyöräytin koneen puristustahdin lähes loppuun jolloin mikään venttiili ei painu alas ja säädin venttiilit siinä. No siihenhän loppui nakutus ja pyörä käy paljon paremmin
 . Pyöräytin koneen puristustahdin lähes loppuun jolloin mikään venttiili ei painu alas ja säädin venttiilit siinä. No siihenhän loppui nakutus ja pyörä käy paljon paremmin  Eli miksi helvetissä noi neuvotaan säätämään koneen ollessa siinä asennossa?
 Eli miksi helvetissä noi neuvotaan säätämään koneen ollessa siinä asennossa?  
		    
		    
	   Oon pitkään ihmetellyt että miks husse nakuttaa niin perkeleesti vaikka oon säätänyt just niin kuin neuvotaan. Noh, tänään venoja säädellessä tuli huomattua, että kun merkki näkyy tarkistus reijästä, on moottori pako- ja imutahdin välissä, jolloin kaikkia venttiileitä painetaan alas. Eihän siihen sillon mitään välystä jää
 Oon pitkään ihmetellyt että miks husse nakuttaa niin perkeleesti vaikka oon säätänyt just niin kuin neuvotaan. Noh, tänään venoja säädellessä tuli huomattua, että kun merkki näkyy tarkistus reijästä, on moottori pako- ja imutahdin välissä, jolloin kaikkia venttiileitä painetaan alas. Eihän siihen sillon mitään välystä jää  . Pyöräytin koneen puristustahdin lähes loppuun jolloin mikään venttiili ei painu alas ja säädin venttiilit siinä. No siihenhän loppui nakutus ja pyörä käy paljon paremmin
 . Pyöräytin koneen puristustahdin lähes loppuun jolloin mikään venttiili ei painu alas ja säädin venttiilit siinä. No siihenhän loppui nakutus ja pyörä käy paljon paremmin  Eli miksi helvetissä noi neuvotaan säätämään koneen ollessa siinä asennossa?
 Eli miksi helvetissä noi neuvotaan säätämään koneen ollessa siinä asennossa?  
		     Kirjoittanut lorso » 17.5.2014 23:28
Kirjoittanut lorso » 17.5.2014 23:28
    			