Kato tietopankista se mun kilventelineohje, sinne ainakin olin laittanu jonku kuvan miten kuuluu yhistää jos en väärin muista.

-Edward Murphy

markusv kirjoitti:Paljonko teillä menee wr motarilla tasasella suoralla mittariin? Ja sanokaa jos ootte tehny jotaki esim. putken vaihtanu ja säädättäny ruiskun. Ite kävin tänään kokeilemassa nii pääsin hikiseen mittariin 103 ja vakio putkella, mutta takaratas on 55 piikkinen. Ja vaikuttaako nastat miten paljon kulkevuuteen kuivalla asfaltilla, että ei kai siitä nii paljoo mitäs tulla kitkaa että vaikuttas nopeuteen
markusv kirjoitti:vaikuttaako nastat miten paljon kulkevuuteen kuivalla asfaltilla
 Tosin jako vaihtui 520 ja XO ketjut kun on niin aika rankat rasvat laitettu tehtaalla
  Tosin jako vaihtui 520 ja XO ketjut kun on niin aika rankat rasvat laitettu tehtaalla   Tuleeko poliiseilta helposti valitusta jos on ei e-tyyppihyväksytty änkkä mut äänet kuitenkin kohtuu maltilliset?
  Tuleeko poliiseilta helposti valitusta jos on ei e-tyyppihyväksytty änkkä mut äänet kuitenkin kohtuu maltilliset?

noh kai se pc tasottaa sitä hiuka mut ite ostin RK RX renkase kettingit vai mitkä olikaa
 noh kai se pc tasottaa sitä hiuka mut ite ostin RK RX renkase kettingit vai mitkä olikaa  520 jakoset tottakai
 520 jakoset tottakai   
		     Voihan se olla et kunhan toi ylimääräinen rasva kuluu pois niin pyöris vähän kevyemmin ja jaksais sen 110km/h mennä mut luulis ainakin ketjujen kestävän
  Voihan se olla et kunhan toi ylimääräinen rasva kuluu pois niin pyöris vähän kevyemmin ja jaksais sen 110km/h mennä mut luulis ainakin ketjujen kestävän   

olen siis oman wr joutunut tekemään kansipahvin vaihdon 2kertaa,ja vesipumppurempan 2 kertaa. eka kansipahvinvaihto liikkees,toinen takuuseen,toinen vesipumppu remppa liikees,toinen itte. 19000km mittaris
 olen siis oman wr joutunut tekemään kansipahvin vaihdon 2kertaa,ja vesipumppurempan 2 kertaa. eka kansipahvinvaihto liikkees,toinen takuuseen,toinen vesipumppu remppa liikees,toinen itte. 19000km mittaris  Olen jo hyväksynyt sen,että omani oli "krapula malli",eli vain huono yksilö,mutta nyt on jotain,joka todistaa,että tää pyörä on paska.
 Olen jo hyväksynyt sen,että omani oli "krapula malli",eli vain huono yksilö,mutta nyt on jotain,joka todistaa,että tää pyörä on paska. korjauksen kohde: takaiskunvaimennin. pahoittelemme teille aiheutuvaa vaivaa. Toiminpide on teille luonnollisesti maksuton.
 korjauksen kohde: takaiskunvaimennin. pahoittelemme teille aiheutuvaa vaivaa. Toiminpide on teille luonnollisesti maksuton. ?? virallinen ilmotus siitä,että tää pyörä on ihan susi.. (yamaha on hyvä,minarelli suolesta)
  ?? virallinen ilmotus siitä,että tää pyörä on ihan susi.. (yamaha on hyvä,minarelli suolesta)
		    misla kirjoitti:EI V I T U T A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onko muut saanu tällästä?? virallinen ilmotus siitä,että tää pyörä on ihan susi.. (yamaha on hyvä,minarelli suolesta)

markusv kirjoitti:Paljonko teillä menee wr motarilla tasasella suoralla mittariin? Ja sanokaa jos ootte tehny jotaki esim. putken vaihtanu ja säädättäny ruiskun. Ite kävin tänään kokeilemassa nii pääsin hikiseen mittariin 103 ja vakio putkella, mutta takaratas on 55 piikkinen. Ja vaikuttaako nastat miten paljon kulkevuuteen kuivalla asfaltilla, että ei kai siitä nii paljoo mitäs tulla kitkaa että vaikuttas nopeuteen