Ei sil taida olla merkkiiPex---- kirjoitti:minkä merkkine se kaasari on?:D
 
		    juu-joa kirjoitti:Tietääkö muuten kukaan että mitä reittiä toi pakokaasunkierto kierrättää sitä pakokaasua? Onko se vaan tavallanine hukkaputki, että sekoittaa virtauksia, vai ei kai se vaan kierrätä sitä kaasua takaisin pyttyn. Alkoi nimittäin mietityttään kun on sitä sinitarraa siellä putken sisällä
 
		    JMstyles kirjoitti:xhenkkax kirjoitti:Mistä saa suuttimia tän kaasariin? Ku olis daelimin kaasari tiedossa tuohon mun piikkiin nii pitäs saaha suuttimia, että sais oikeisiin säätöihin
Ja jatkoksi vielä että hinta on sen 3,5¤ kappale
No joo, ehkä on parasta hankkii pikemmiten se ruuvi siihen ettei tuu ikäviä yllätyksiäJMstyles kirjoitti:juu-joa kirjoitti:Tietääkö muuten kukaan että mitä reittiä toi pakokaasunkierto kierrättää sitä pakokaasua? Onko se vaan tavallanine hukkaputki, että sekoittaa virtauksia, vai ei kai se vaan kierrätä sitä kaasua takaisin pyttyn. Alkoi nimittäin mietityttään kun on sitä sinitarraa siellä putken sisällä
En ole selvitelly enkä usko et moni muukaan.
Jos seuraa niit letkui ni se johtaa imukaulaan.
Eli siitä voi päätellä jo jotain
 
		    juu-joa kirjoitti:Onko muuten 500 kilsan kohdalla muuta huoltoa kuin öljyjen vaihto? Ja missä tässä on poistoruuvi? Ja että mitä öljyjä sinne sitte ängetään ja minkä verran, itelläni ei oo nimittäin ohjekirjaa. Kiitos.
 
		    OhoJMstyles kirjoitti:juu-joa kirjoitti:Onko muuten 500 kilsan kohdalla muuta huoltoa kuin öljyjen vaihto? Ja missä tässä on poistoruuvi? Ja että mitä öljyjä sinne sitte ängetään ja minkä verran, itelläni ei oo nimittäin ohjekirjaa. Kiitos.
http://www.daelim.fi/roadwin_tiedostot/ ... oadwin.pdf
Ding, nyt sul on ohjekirja
 Kiitos, olis voinu kyllä googletta
 Kiitos, olis voinu kyllä googletta  
		    Mikäs änkkä tuli, ja menikö vakioputkeen kii vai tulevaan putkeen?dr.gyro kirjoitti:noni, nyt on ostettu uus takavalo, vilkut, änkkä ja peili, putki vaan pitäis vielä saada.
ja undertray tehtailla.
 
 
 . Äsken kun ajoin 80 alueella niin pyörä meni suht koht kovaan vastatuuleen vaan 95 mittariin. Vähän kun lämpeni nii alko sitte kulkeen jo vähä paremmin. Vähän outoa kun ohjekirjassa sanotaan että ekan tuhannen kilsan aikana kierroksia ei saa antaa ku 5000. Daelimissa on mun mielestä ainakin Cebariin verrattuna huonohko alavääntö ja muutenkin täristää inhasti kun on niin vähän tai vähemmän kierroksia.
. Äsken kun ajoin 80 alueella niin pyörä meni suht koht kovaan vastatuuleen vaan 95 mittariin. Vähän kun lämpeni nii alko sitte kulkeen jo vähä paremmin. Vähän outoa kun ohjekirjassa sanotaan että ekan tuhannen kilsan aikana kierroksia ei saa antaa ku 5000. Daelimissa on mun mielestä ainakin Cebariin verrattuna huonohko alavääntö ja muutenkin täristää inhasti kun on niin vähän tai vähemmän kierroksia.
		    No toi 9000rpm on kerran tullu kokeillessa kiihtyvyyttä. Kyllähän se on totta että kone ei siitä tykkää mutta nykyäänhän jotkut jopa ajattelee ettei tällasia laimeita nelareita tarvii sinänsä sisäänajaa koska osat on jo tehtaalta tullessaan niin tarkasti tehtyjä. Itse pyrin vaan tonniin asti perusajossa pitämään kierrokset siellä korkeintaan 7000rpm kohdalla.Pego kirjoitti:Ootko kuullu sellasta että ei sisäänajon aikana ajetakkaan varmaa 60 km/h kovempaa koska joutuu tämmösellä vehkeellä kierrättää enemmän. Sisäänajossa ajellaan vaa jossain kaupungissa. Turhaa koneen rääkkäämistä jos sisäänajossa rupee jo siinä 9000 rpm ja 95 km/h vaiheilla ajelee.
 . Kävin tankkaamassa ja parin tunnin kuluttua kulki ku uus
. Kävin tankkaamassa ja parin tunnin kuluttua kulki ku uus  . Lisäksi tänään otettiin se ruikku änkästä pois.
. Lisäksi tänään otettiin se ruikku änkästä pois.