 Ei henk.koht kokemusta mutta kaverilla toiminut hyvin eikä likaannu niin herkästi eikä pelkoa putsarin kastumisesta normaalia enempää. Itellä vakiokin talvisin ihan märkä kun lumi pöllyää ja löytää tiensä putsarille ja sitten sulaa tallissa
 Ei henk.koht kokemusta mutta kaverilla toiminut hyvin eikä likaannu niin herkästi eikä pelkoa putsarin kastumisesta normaalia enempää. Itellä vakiokin talvisin ihan märkä kun lumi pöllyää ja löytää tiensä putsarille ja sitten sulaa tallissa  
		     Ei henk.koht kokemusta mutta kaverilla toiminut hyvin eikä likaannu niin herkästi eikä pelkoa putsarin kastumisesta normaalia enempää. Itellä vakiokin talvisin ihan märkä kun lumi pöllyää ja löytää tiensä putsarille ja sitten sulaa tallissa
 Ei henk.koht kokemusta mutta kaverilla toiminut hyvin eikä likaannu niin herkästi eikä pelkoa putsarin kastumisesta normaalia enempää. Itellä vakiokin talvisin ihan märkä kun lumi pöllyää ja löytää tiensä putsarille ja sitten sulaa tallissa  
		     Jos jollaa ois vielä jotain ideoita niin otan ilomielin vastaan
 Jos jollaa ois vielä jotain ideoita niin otan ilomielin vastaan  
		     eli tarvis sellanenki jostain saada
 eli tarvis sellanenki jostain saada  
		     
		    yamahisti kirjoitti:Iltaa, pitääkö mun ilmata tuorevoitelu jos otin vaan sen letkun mikä menee tuorevoitelu säiliölle, jos pitää ilmata niin miten se tapahtuu?
viesti kirjoitti:Rajis, kerros lisää?! Tai onko sinulla kuvaa selvennykseksi näyttää, että mitä osia mää tarvitten vielä ton akselin lisäks, ja mul tosiaan on noit kaks.. Katos mun ilmoitus ja kerro että onko noissa ratas läjissä sillasta ratasta, pitäis olla?
http://www.nettivaraosa.com/moottoripyo ... et/1497540
