Juhvo kirjoitti:Tuos perjantaina vaihdoin mankin tälläseen CB:hen. Vähä piti miettiä kannattaako, ku se ei ollu käyntikunnos, mutta tulin siihen tulokseen, että oli vika mikä tahansa niin saan sen kuntoon halvemmalla ku mitä eräs ulkopuolelta huonompi olis maksanu. Ja toisaalta tuo mun manki oli aiva täys pommi; sen pitämises olis menny vaan rahat ja terveys 

 Myyjä oli vaihtanu männät tuohon pyörään ja sen jälkeen oli hetken vaan käyny. Myyjän sanoin: "En viittiny kauaa sitä käyttää ku se piti sellasta ääntä" Vähä nauratti nuo kuuluisat viimeiset sanat ku sain kannen käsiini:D Käykää mun galleriasta kattomas kuinka käy ku on venojen ajootus vähä sivus.. saattaa kyllä olla että tuon hajonneen venttiilin välys on kaiken lisäksi ollu päin helvettiä. Positiivista täs on se, että sylinterit tosiaan oli porattu ja kaikesta huolimatta kunnossa.
Kuuluu muuten pakoputkista sellasta ääntä että sielä on jotain isompaa kamaa irrallaan. Mitähän sielä vois heilua?
 
Ohhoh, siinäpäs on käynyt vähän kehnosti 

. Mutta sinun onnesi, että malli on T, eikä TD, koska kaikki venttiilit saat nyt suomesta halvalla.
Mutta ei muuta kuin uudet osat ja läjään? Hieno pyörähän tuo T-mallikin on, vaikka tykkäänki itse enemmän -80 luvun pyöristä.
Pakoputkissa on välilevyt irrallaan, ei kummempia. Varsin yleinen vika näissä pyörissä.
		    
 
		    
					Dank memes melt steel beams.