
Pikkuniksit käyttöön, eli tukit pakokaasunkierron, kaasarin laitat säätöihin, otat vähä rompetta änkästä ja ostat vaikka kireemmän nokka akselin.Pex---- kirjoitti:Miten saisin tämmöseen kulkemaan sen verran, että pysyisi 100 alueella hyvil liikenteen mukana ettei tarvi repii koko aikaa kaasu pohjas. (Vastaus voi olla tuolla josai mut en jaksas ettii)
Nii ja ku pystys ajaa nii ei tä pidä ees sitä satasen matkavauhtii ylläsamssoni kirjoitti:Pex---- kirjoitti:Miten saisin tämmöseen kulkemaan sen verran, että pysyisi 100 alueella hyvil liikenteen mukana ettei tarvi repii koko aikaa kaasu pohjas. (Vastaus voi olla tuolla josai mut en jaksas ettii)
no tällähän voi ajaa hana tiskis hyvin kauanki xD
No se nokka-akseli on se joka liikuttaa niitä venttiilejä. Ja kun on kireempi nokka-akseli niin venttiilit aukee enemmän ja on enemmän aikaa auki, parantaa vääntöö. Ja kyllä sillä pikkasen vaikutusta on, ainakin oikeen kokosen kaasarin kanssa.Pego kirjoitti:mitä se kireempi nokka-akseli auttaa? ja onko vaikeee asentaa.Paljo maksaa? En oo mitenkää perehtyny nokkaakselin vaikutukseen.
WeDü kirjoitti:Minkä väriset pillerit jäi aamulla ottamatta?