Sieltä lohkoista tulee sellanen tappi pa säätimelle ja se estää sen pytyn irrottamisen, että mitenköhän sen sais sillee että pytty lähtee irti. Näin ekaa kertaa kun sitä mäntää vaihdan niin en ole viittiny vielä väkivaltaan turvautua.
  Sieltä lohkoista tulee sellanen tappi pa säätimelle ja se estää sen pytyn irrottamisen, että mitenköhän sen sais sillee että pytty lähtee irti. Näin ekaa kertaa kun sitä mäntää vaihdan niin en ole viittiny vielä väkivaltaan turvautua.  

Mitä nyt ehkä pari heppaa hukassa vrt. edelliseen kotariin
  Mitä nyt ehkä pari heppaa hukassa vrt. edelliseen kotariin  

tmhj kirjoitti: jaja mites toi kytkin onko normaalia että kytkin pitää ääntä kun semmonen rohina tai jännä ja ku laittaa kytkime pohjaan ääni häviää ?

Fooni kirjoitti:tmhj kirjoitti: jaja mites toi kytkin onko normaalia että kytkin pitää ääntä kun semmonen rohina tai jännä ja ku laittaa kytkime pohjaan ääni häviää ?
Mulla on ainakin joka laitteessa ollut tätä myös, ja kavereilla kans. Ihan normaalia varmaankin
 mulla ois toine kysymys noista vilkuista etu vilkut, hmmh mihin ne tulee kiinni ? eikö tulekkin samaan missä mittari mutta kummalle puolelle ? ja  en meinaa löytää takavilkuille johtoja mutta kait ne siellä jossain on
 mulla ois toine kysymys noista vilkuista etu vilkut, hmmh mihin ne tulee kiinni ? eikö tulekkin samaan missä mittari mutta kummalle puolelle ? ja  en meinaa löytää takavilkuille johtoja mutta kait ne siellä jossain on  
 tmhj kirjoitti:Fooni kirjoitti:tmhj kirjoitti: jaja mites toi kytkin onko normaalia että kytkin pitää ääntä kun semmonen rohina tai jännä ja ku laittaa kytkime pohjaan ääni häviää ?
Mulla on ainakin joka laitteessa ollut tätä myös, ja kavereilla kans. Ihan normaalia varmaankin
kiitti tiedostamulla ois toine kysymys noista vilkuista etu vilkut, hmmh mihin ne tulee kiinni ? eikö tulekkin samaan missä mittari mutta kummalle puolelle ? ja en meinaa löytää takavilkuille johtoja mutta kait ne siellä jossain on

E: mites tohon jarrulevyyn sais sen mittarin magneetin et toimis mittaristo tai niiku näkis vauhin ?