KamiKaz3 kirjoitti:Sleepperi kirjoitti:KamiKaz3 kirjoitti:osaattekos sanoo mikä vois olla vikana kun vaihde silmässä ei jaksa kiertää mihinkää? vapaalla kyllä saa kierrokset nostettua.. vauhtia ei oikein saa yli 70 kun ei jaksa kiertää =/
Itellä oli samaa ongelmaa edellise kesänä jolloin viimeksi ja ekan kerran ajoin hondalla. Eka kulki jotain 110km/h sitten alamäkeen, vauhti puutu ja venttiilit sekos, taas suoralla 110km/h. Sen jälkeen ajelin max 60km/h kun ei kulkenu kovempaa. Sulla on KÄRKIEN VAIHTO EDESSÄ. Tämä olis mun veikkaus. Eli tarkasta kärjet(tai siis osta uudet), venttiilin välykset katohan samalla ja myös että nokka hihna on oikealla pykälällä. Tosin jos hihna heitää yhenhampaan verran ei enään taho edes käynnissä pysyä.
juuh kiitoksia, pitää katella nuo läpi
Oletko ehtiny Cb:tä vilkaisemaan?
Niin ja tässä samalla kysäsen taas, mitä eroja on tuolla b6 koneella, kun verrataan vaikka tähän yleisempään t malliin siis uudempaan kuin -77?? Niihin näyttäis olevan enemmän osia yms. Rattaita paremmilla välityksillä. Olis mukava tietää ettäsopiiko palilat. Ei kehtais tilata ja todeta että ei sovi jos näin on, vaikka palautus mahdollisuus monesti on olemassa.
 Kirjoittanut Sleepperi » 5.9.2006 11:35
Kirjoittanut Sleepperi » 5.9.2006 11:35
    			
 
 eli luokkaa 2litraa tai vei se vissiin 3,5l kun ajo kaasupohjas 30km.. Hyvä,LUotettava,varma ja taloudellinen pyörä. NIin ja jätättääkö uudempia piikkiä? noh tota tota varmaan toi 80-luvun cb voi jätättääkkin itte en ole vakio koneella viivoja ottanut ketään vastaan.
 eli luokkaa 2litraa tai vei se vissiin 3,5l kun ajo kaasupohjas 30km.. Hyvä,LUotettava,varma ja taloudellinen pyörä. NIin ja jätättääkö uudempia piikkiä? noh tota tota varmaan toi 80-luvun cb voi jätättääkkin itte en ole vakio koneella viivoja ottanut ketään vastaan.
		    