 Eli sammuilee vielä, ja lähtee käyntiin sitten aina minuutin päästä. Sammuminen tapahtuu yleensä sillon kun kiihdyttää ja laittaa sitten kytkimen pohjaan. Ei siis tapahdu joka kerta kun laittaa kytkintä, vaan satunnaisesti.
 Eli sammuilee vielä, ja lähtee käyntiin sitten aina minuutin päästä. Sammuminen tapahtuu yleensä sillon kun kiihdyttää ja laittaa sitten kytkimen pohjaan. Ei siis tapahdu joka kerta kun laittaa kytkintä, vaan satunnaisesti. Otin videon tänään, kun sain taas käyntiin tollasen sammumisen jälkeen.
 Otin videon tänään, kun sain taas käyntiin tollasen sammumisen jälkeen. eli vissiin jotain +10-15 astetta
 eli vissiin jotain +10-15 astetta
		     mulla vakiopytyllä tasan kymmenen numeroo isompi
 mulla vakiopytyllä tasan kymmenen numeroo isompi 
		    Miiggael kirjoitti:Mitä veikkaatte, onko 148 suutin liian pieni, tekniikkana 154 polini, 34 dellu, boyesen läpät, arrow? Omasta mielestä tuo kuulostaa aika pieneltä :S Entinen omistaja siis säätäny kaasarin, ja taitaa käydä laihalla. Minkä kokosia suuttimia tolla setillä käyttäis?
 Plug choppailin toss eilen nii tulppa oli kyll ihan maitokahvi
 Plug choppailin toss eilen nii tulppa oli kyll ihan maitokahvi  Mut seosruuvi pitää olla vaa puol kierrost auki ettei jää kierrokset leijjuu??
 Mut seosruuvi pitää olla vaa puol kierrost auki ettei jää kierrokset leijjuu??  Voikohan silleen ajaa vai pitäskö jotakin suutinta vaihtaa?
  Voikohan silleen ajaa vai pitäskö jotakin suutinta vaihtaa?
		    
marko_2 kirjoitti:no meikäläisellä on täll hetkell tälläset säädöt 34mm kaasarin kaa: k56 neula ^1, 170 pääsuutin, 44 tk suutin mutt mull onkin vapariputsariPlug choppailin toss eilen nii tulppa oli kyll ihan maitokahvi
Mut seosruuvi pitää olla vaa puol kierrost auki ettei jää kierrokset leijjuu??
Voikohan silleen ajaa vai pitäskö jotakin suutinta vaihtaa?
Ansta kirjoitti:marko_2 kirjoitti:no meikäläisellä on täll hetkell tälläset säädöt 34mm kaasarin kaa: k56 neula ^1, 170 pääsuutin, 44 tk suutin mutt mull onkin vapariputsariPlug choppailin toss eilen nii tulppa oli kyll ihan maitokahvi
Mut seosruuvi pitää olla vaa puol kierrost auki ettei jää kierrokset leijjuu??
Voikohan silleen ajaa vai pitäskö jotakin suutinta vaihtaa?
Pääsuuttimen puolesta aika varmasti rikkaalla vaikka maitokahvin värinen onkin
