mustavi kirjoitti:Pitäis ne kromatut venttiilikopatkin puuhata kiinni niin kyl Varjo sitten kimaltelee kevätauringossa
-IceBurn- kirjoitti:Ei ole vielä isompaa ajoa ollut, lähinnä vianetsintää (niin, se pitäisi huoltaa ja kiillottaa syksyllä, muttakun...) ja niiden paikkailua vuoroon. Toisekseen +3-5 päivälämpötila vesisateen kera ei ole inspiroinut vielä isompaan ajeluun, vasta uusien ajovarusteiden haaveiluunPääsiäinenkin olkoon vielä pyhitetty American Car Showlle
mustavi kirjoitti:Pitäis ne kromatut venttiilikopatkin puuhata kiinni niin kyl Varjo sitten kimaltelee kevätauringossa
Ja toisilla ne ovat vakiovaruste
watevo kirjoitti:Eteen tuli Pirellin Sport Demon ja taakse Pirellin Route MT66.Uuden Sport Demonin urasyvyys pieni, n.3,5mm! Routessa sentään 7mm.Varottivat renkaiden liukkaudesta ekan sadan kilsan aikana!
Samalla tuli tarkastettua taka jarrukenkien kunto,pintaa oli jäljellä n.2,5-3mm.
Edessä palojen paksuus 2 ja 1mm.Mikähän mahtaa olla jarrujen minimipinta suositus?
Paljonko on uusien kenkien pinnan paksuus,entäs etupalojen?
Mitä rasvaa pitäis laitta akseleille pyörän takaisin asennuksen yhteydessä?
zeiou kirjoitti:Kuin myös nestejäähdytys ja 2-mäntäinen etujarrusatula...![]()
mustavi kirjoitti:Nyt on tosin fyffet niin vähissä että Shadown varusteluvimma saa loppua... ainakin hetkeks