Tomppade kirjoitti:No mä en ihan tollaseen mittarivirheeseen usko kun moottoritiellä pystyi helposti ohittelemaan jota ei kyllä autolla ~130 taulussa ajaen tehdä. Mittarivirhettä toki oli, sekin riippuu kuinka kulunut eturengas on, onko se edes oikean kokoinen ja jne. kyllähän tekniikanmaailmakin aikanaan tutkasi laiskemmalle AF1 Sintesi mallillekkin 155kmh, Sport Pro mallissa on muutama hevonen enemmän niin kyllä itse enemminkin arvioisin huippujen olleen 150-160 välissä, ennemmin kuin 130kmh, jonka kulkee melkeinpä jo cbr125r.JGGA kirjoitti:nii omaan mittariinoikeeta siis sen 130-140km/h...
Saat kyllä aikamoisen työn tehä jos saat cbr125'sen kulkee ees 115 km/h. Oletetaan ilman virittelyä tai muutakaan muutosta tekemättä.
Jee Jee
				
	   Kirjoittanut JerQQ » 30.8.2008 20:12
Kirjoittanut JerQQ » 30.8.2008 20:12
    			 ? Jos ton sylinterin ny sitten avais niin miten noi jäähdytysnesteet otetaan pois oikee oppisesti?
? Jos ton sylinterin ny sitten avais niin miten noi jäähdytysnesteet otetaan pois oikee oppisesti?
		     
		     Näissähän taitaa olla vakiovälit aika pitkät? omasta mielestäni esim.ykkönen on aivan saatanan pitkä...
 Näissähän taitaa olla vakiovälit aika pitkät? omasta mielestäni esim.ykkönen on aivan saatanan pitkä... 