http://www.youtube.com/user/juustomies16
Derbi1996 kirjoitti:Veikkaan et joku on lukenu ton johtokurin jostain saksankieliseltä sivulta ku siellähän kevarit saa kulkee 80km/h
 Säädöt vaan kohilleen. Muista sitte suurentaa leakjet eli kiihdytyspumpun suodatin, pitäisi ittekki ostaa pari numeroa isompi, voisi napata jenkaa helpommin, tosin isommalla bensankulutuksella
 Säädöt vaan kohilleen. Muista sitte suurentaa leakjet eli kiihdytyspumpun suodatin, pitäisi ittekki ostaa pari numeroa isompi, voisi napata jenkaa helpommin, tosin isommalla bensankulutuksella   
		     . Mitkäköhän olisi hyvät välit kun vaihdan ketjut ja rattaat 520 jaolla oleviksi,mietin 12-42 välejä.
 . Mitkäköhän olisi hyvät välit kun vaihdan ketjut ja rattaat 520 jaolla oleviksi,mietin 12-42 välejä.
		     Mulla on nuo did:n o-rengas erikoisvahvistetut yms mitkä lie, 8000km tulossa täyteen ja vielä puksuttaa, 3 kertaa joutunut kiristämään, rattaatkin hyvässä kunnossa. Tilanteen vaatiessa tärpätissä uittaminen ja rasvaus on toiminut
  Mulla on nuo did:n o-rengas erikoisvahvistetut yms mitkä lie, 8000km tulossa täyteen ja vielä puksuttaa, 3 kertaa joutunut kiristämään, rattaatkin hyvässä kunnossa. Tilanteen vaatiessa tärpätissä uittaminen ja rasvaus on toiminut   
		     
		     
		     Mutta valitan tietämättömyyttäni niin mites sitten wr 250 tarrasarja
 Mutta valitan tietämättömyyttäni niin mites sitten wr 250 tarrasarja  Voisko se mennä helposti ? Tai osaako joku sanoo missä päin vois teettää tarrasarjoja, kysyin meinaa paikallisesta tarra firmasta ja ne ei osannu tehdä :S
 Voisko se mennä helposti ? Tai osaako joku sanoo missä päin vois teettää tarrasarjoja, kysyin meinaa paikallisesta tarra firmasta ja ne ei osannu tehdä :S
		     . Mut kannattaa teettää semmoset tarrat mikkä on suunniteltu tommosee käyttöö muuten alkaa väri lähtee ja tulee muutenki huonot.
  . Mut kannattaa teettää semmoset tarrat mikkä on suunniteltu tommosee käyttöö muuten alkaa väri lähtee ja tulee muutenki huonot.