Mitäs muuta tuosta pyörästä nyt kannattaisi tutkia ennen kuin saan kortin ja varsinainen ajo voi alkaa?
Rattaat ja ketjut hyvässä tikissä, takajarru vähän tunnoton. Onko säätökysymys vai palat lopussa? 16tonnia rullailtu 06 mito kyseessä.
Pikku sähkökaaviokin olisi näppärä, vilkut vaihdettu joskus joten matkustajan penkin alla oli pikkuisen omia johtoviritelmiä.
Edit: millanen kiinnityssydeemi miton penkissä on? Omani on edestä irti ja siinä näyttäisi olevan muoviruuvi joka kuuluisi jonkinlaiseen mutteriin rungossa. Mutteri/kierre puuttuu.
 Kirjoittanut Onkimato » 22.5.2012 20:56
Kirjoittanut Onkimato » 22.5.2012 20:56
    			 
		     
		     Eiköhän tää ala olla selvää, huomen katotaan mitä tulee.
 Eiköhän tää ala olla selvää, huomen katotaan mitä tulee.   
		    
 Tuossa kuulin että jotkut käyttää... villi ajatus mutta silti. Varmasti ainakin öljyn seos -suhteen täytyis olla korkeempi ku se vakio 2,5%. Mites sitä seos -suhdetta voi säätää jos on tuorevoitelu?
 Tuossa kuulin että jotkut käyttää... villi ajatus mutta silti. Varmasti ainakin öljyn seos -suhteen täytyis olla korkeempi ku se vakio 2,5%. Mites sitä seos -suhdetta voi säätää jos on tuorevoitelu?