Joo eikai se auta kun opetella Pitäs aika äkkiä saada vaihdettuu kakkoselle kun saa keulan ylös, kakkosella en oo vielä koittanu nostaa. Ei se kaverillakaan oo näköjään vaikeaa nostaa keulaa tuolla mun DT:llä, miittivideosta otettu epäselvä kuva
Keulan stefat löytyypi stormilta, joka on konalassa tai yamaha centteriltä. Ja kyllä toi mun dt veti enskoillakin mittarin loppuun ja nyt motoilla kiihtyy vielä senkin jälkeen, kun mittari on jo lopussa Tosin nyt mittari kusettaa 10kmh..
Joo tuostahan oli puhetta silloin aiemmin jo. Piikki tuntuu välillä tosi heikolta, tosi tasaista on kiihtyminen niinkuin nelarilla. Ei se liene ihan normaalia että 60km/h vauhdista kun lähetään täyskaasulla kiihdyttämään niin YZF-R125 tulee rinnalle siinä 80km/h kohdalla.. Ylä- ja alakertaremppa tehty 2000km sitten, eli väljä ei pitäis olla.
Eikai tuota YPVS:ää voi enempää ryssiä jos niitä vaijereita säätää? Mun tuurilla kun aivan kokemattomana tuota säädän niin joku kerta se laippa kääntyy mäntään kiinni
Joo kateltu on, mäntä ainakin näytti hyvältä mutta pitää vielä jokupäivä ottaa pois. Akkua tosta ei oo ladattu varmaan 7 kuukauteen, tuli tossa kaverin kans puhetta että vaikuttaako se? Tosi hyvin lähtee napista käymään mutta YPVS kaverin mukaan kuulostaa laiskalta, kun on ennemminkin värkännyt saman systeemin kanssa.
En kyllä usko että tyhjähkö akku voi vaikuttaa siihen, luulis että latausvirta riittää siihen vallan mainiosti... Ite ainakin mittaisin puristukset ihan varmuuden vuoksi vaikka remppa just tehty, mittarin kuitenkin saa vaikka Biltemasta alle 15€. Ja service manuaalissa varmaan hyvät ypvs säätöohjeet?
Ei oo koko Service manualia En kunnolla ees muista miten se YPVS silloin liikkui, onko mahdollista että tuo systeemi on hajalla vaikka liikkuu? Putken karstoja koitin polttaa mutta eipä noilla saatanan minimanin kuumailmapuhaltimilla onnistu.. Pitää enskerralla lurauttaa desi tai kaks bensaa sinne ja kokeilla uudestaan.