Myydään 34mm vhsb kaasutin + 34mm imukaulat Aprilia MX ja RS

nieminennn kirjoitti:nonii ehdotuksia miten saan tuon korkin mistä pistetään vaihteistoöljyt niin auki olen kokeillut isoimmalla talttapäällä mitä meillä on eikä aukee
tossa kunnossa on nytten
 mut mistä tuolta löytää tommosen korkin etin mut en vaa löydä
  mut mistä tuolta löytää tommosen korkin etin mut en vaa löydä   
		    nieminennn kirjoitti:ei tullu mieleenkää et voi käyttää kolikkoamut mistä tuolta löytää tommosen korkin etin mut en vaa löydä

mutta kun käynnistin nii se sama sirinä kuuluu vieläkin ( videoo edellisellä sivulla ) laipan kiristin, mutta yks kysymys et miten puhdas se laippa pitäis olla ?
 mutta kun käynnistin nii se sama sirinä kuuluu vieläkin ( videoo edellisellä sivulla ) laipan kiristin, mutta yks kysymys et miten puhdas se laippa pitäis olla ?
		    akulol kirjoitti:räinis_ kirjoitti:kuinka kovaa teijä mäxät kulkee?ja mitä välejä teillä on?
16/45 välit
Kulkee vaan 117 ;____;

nieminennn kirjoitti:sain veihdettuu öljyt ja pistin nytten takas ton vanhan mutta en nyt nii saatanan kireellemutta kun käynnistin nii se sama sirinä kuuluu vieläkin ( videoo edellisellä sivulla ) laipan kiristin, mutta yks kysymys et miten puhdas se laippa pitäis olla ?

ja voiko sen aukon vaa puhdistaa paperilla vai pitääkö paremmin ? ja mihis tota kuparitahnaa pistän laippan reunoihin vai mihin ? tää on eka kerta ku teen tän nii yrittäkää kestää mua kyllä tää varmaa menee seuraavalla kerralla ilman että kyselen
 ja voiko sen aukon vaa puhdistaa paperilla vai pitääkö paremmin ? ja mihis tota kuparitahnaa pistän laippan reunoihin vai mihin ? tää on eka kerta ku teen tän nii yrittäkää kestää mua kyllä tää varmaa menee seuraavalla kerralla ilman että kyselen