 Mulla on 15-50 välit, itteasiassa kiihtyy noilla paremmin kuin 14-50 väleillä
  Mulla on 15-50 välit, itteasiassa kiihtyy noilla paremmin kuin 14-50 väleillä   
		     Mulla on 15-50 välit, itteasiassa kiihtyy noilla paremmin kuin 14-50 väleillä
  Mulla on 15-50 välit, itteasiassa kiihtyy noilla paremmin kuin 14-50 väleillä   
		    0meGa kirjoitti:kattelin tos tommosta derbiä http://www.nettimoto.com/derbi/senda/1493314
Mistähän toi 200cc kone mahtaa olla? Tai minkä merkkinen? En oo googlettelemalla löytäny juurikaan mitään tietoa noista.
teräsjorma kirjoitti:Morjesta. Mitkä välit teillä on bajan koneellisissa, itse tässä pähkäilen, että minkä laittaisi, kun pyörässä tällä hetkellä 17 piikkinen eturatas, ja tuntuu niin mahottoman isolta.
Ja toinen kysymys vielä, että ootteko käyttäny 98 vai 95 bentsiiniä? Wikissä lukee että 95 mutta vähän arveluttaa, joten ajattelin kaiken varalta kysäistä.
 Itse olen aina 98 tai 99 laitannut, 95 en ole vielä uskaltanut, vaikka ajokoulu jossa kortin suoritin, pistettiin 95 WR:ään
  Itse olen aina 98 tai 99 laitannut, 95 en ole vielä uskaltanut, vaikka ajokoulu jossa kortin suoritin, pistettiin 95 WR:ään   
		    TemetiaS kirjoitti:0meGa kirjoitti:kattelin tos tommosta derbiä http://www.nettimoto.com/derbi/senda/1493314
Mistähän toi 200cc kone mahtaa olla? Tai minkä merkkinen? En oo googlettelemalla löytäny juurikaan mitään tietoa noista.
Uskallan väittää että tuo kone on comanche 200cc mönkijästä, ihan samannäkönen. Eli pakki löytyy joten kantsii kahtoo niitten vaihteiden kans (jos pakkia ei oo 'eliminoitu') tai rip kulkuset
 Minulla on siinä sulakeboksissa kaksi punaista sulaketta, mutta sähköt eivät toimineet, kun sulakkeet olivat tietyssä järjestyksessä, ihmellistä
 Minulla on siinä sulakeboksissa kaksi punaista sulaketta, mutta sähköt eivät toimineet, kun sulakkeet olivat tietyssä järjestyksessä, ihmellistä   
		    
 
		    Andis kirjoitti:Kaikki on mahdollista kun kyseessä on Derbi
