http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... kseli-4024
Onko tuo nyt sitten orkkista kevyempi? Ja tuon kun hommaa niin ei tarvi alkaa sytkää säätämään?
Twiksor kirjoitti:Osta Vmx 320mm levy+adapteri. Tais olla hintaa pakettina 150€ ja eikä tarvii odotella pakettia montaa viikkoa. Samoja ovat nuo mitä kiinassa myydään ja hyvin pelittänyt.
OEM =vakionaapurinjerenpekonit kirjoitti:Mitä kytkinlevysarjaa suosittelette?
taukopaikka kirjoitti:onkos 05 kotaria vielä järkevää ostaa?
 .. En tiedä oliko yksittäistapaus vai kertooko laadusta.
 .. En tiedä oliko yksittäistapaus vai kertooko laadusta. . (Ellei tietty jtn dramaattista tapahdu tai pyörä ole sulla vuosikausia
. (Ellei tietty jtn dramaattista tapahdu tai pyörä ole sulla vuosikausia  )
)
		    ma$$i kirjoitti:https://vmx-racing.com/ktm-320mm-oversize-floating-brake-disc-rotors-adapter-bracket-blue-ktm-sxf-exc-mxc_p0502.html siinä koko setti. Levy+adapteri.
https://vmx-racing.com/ktm-320mm-oversi ... p0032.html
Levy+adapteri. Eri väri
Minkä ikäine pyörä sulla on? Varmista sopivuus sillä adaptereita on uusiin ja vanhoihin.
https://vmx-racing.com/ktm-320mm-oversi ... p0501.html pelkkä levy
https://vmx-racing.com/ktm-320mm-oversi ... p0036.html pelkkä levy, eri väri
https://vmx-racing.com/c/ktm-parts_0362/3.html adapterit
iemelii kirjoitti:
Kiitoksia! Semmonen kysymys ois vielä että kuinka usein kotari kannattas laakeroida? Jotkut puhuu että 250-300h kanki ja päälaakerit, mutta tarviikoo vaihteisto laakeroida 250-300h välein?
Muurari kirjoitti:Paljon kampuralla ja kytkinlevyillä ajaa?
 .
. . Jos pahasti sinertävät tai ovat selvästi kulahtaneet niin vaihtoon vaan. Tai sitten vaihtaa vasta kun kytkin alkaa luistamaan.
. Jos pahasti sinertävät tai ovat selvästi kulahtaneet niin vaihtoon vaan. Tai sitten vaihtaa vasta kun kytkin alkaa luistamaan. 
		    iemelii kirjoitti:Noku nyt on semmone että ostin kotarin ja 100h sitte on vaihettu kiertokanki laakereineen jaa 260h sitte laakeroitu koko muu kone.
 . Aina kun lohkot avaa, tulisi vaihtaa kampuran laakerit
. Aina kun lohkot avaa, tulisi vaihtaa kampuran laakerit   , niin hommasta tulisi kerralla heti paljon kalliimpaa
 , niin hommasta tulisi kerralla heti paljon kalliimpaa  . Jätät nyt avaamatta mutta vaikka vähän aikaistat seuraavaa alakertaremppaa
 . Jätät nyt avaamatta mutta vaikka vähän aikaistat seuraavaa alakertaremppaa  . Päätä asia kuitenki itse, minä jaan vain mielipiteeni asiaan
. Päätä asia kuitenki itse, minä jaan vain mielipiteeni asiaan 
naapurinjerenpekonit kirjoitti:Kysytääs tähän saman syssyyn, että paljon pytyllä ajaa noin suurinpiirtein. Ois tossa hyllyllä pölyttymässä yksi. Ja missä noita kiertokankia ootte vaihdellu ja mitä tulee hinnaksi?
 . Sylinteri on hetkessä pilalla jos ilmanputsaria ei muista pitää puhtaana/öljytä/ vaihtaa ja ajaa väärillä seoksilla ja/tai väärillä kaasuttimen säädöillä. Tällöin uusikin sylkkä on entinen alle sadan tunnin.
 . Sylinteri on hetkessä pilalla jos ilmanputsaria ei muista pitää puhtaana/öljytä/ vaihtaa ja ajaa väärillä seoksilla ja/tai väärillä kaasuttimen säädöillä. Tällöin uusikin sylkkä on entinen alle sadan tunnin. (ne säädöt+seokset, ilmanputsari ja männänvaihdot) sekä oikeanlaisella koneen käytöllä sylinteri voi pysyä hyvässä kunnossa useita satoja tunteja, nicasil pinnoite on kuitenkin sen verran kovaa tavaraa oikein käytettynä. Eli on mahdotonta täältä sanoa missä kunnossa sylinterisi on
 (ne säädöt+seokset, ilmanputsari ja männänvaihdot) sekä oikeanlaisella koneen käytöllä sylinteri voi pysyä hyvässä kunnossa useita satoja tunteja, nicasil pinnoite on kuitenkin sen verran kovaa tavaraa oikein käytettynä. Eli on mahdotonta täältä sanoa missä kunnossa sylinterisi on   . Ainoa keino tietää se, on napata pytty irti ja kurkata sisälle onko pinnoitteet tallessa/ missä kunnossa. Näkyykö alkuperäiset pinnotus/hoonijäljet vai kiiltääkö pytty kuin papin kulli
. Ainoa keino tietää se, on napata pytty irti ja kurkata sisälle onko pinnoitteet tallessa/ missä kunnossa. Näkyykö alkuperäiset pinnotus/hoonijäljet vai kiiltääkö pytty kuin papin kulli  tai onko selvät kulumat pinnoitteessa
 tai onko selvät kulumat pinnoitteessa